|
balance mellen højtaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:38 |
jeg har fået et probz min pc vil ikke sende lyden ud i begge højtaler
jeg er i tvivl om det kan være fordi man har kommet ud for at balancen er blevet flyttet he4lt til den ene side eller at den ene udgang er brændt af vis man nu i windows 7 højre klikker på højtaler ikonet ved udret og vælger afspilning enheder her efter trykker på afspilningsenheden og vælger enskaber og så vælger niveauer er det så ikke her man skulle juster balancen højtalerne er testet på anden pc uden probz har også samme probz vis jeg prøver at køre lyden til forstærkeren så kommer der heller ikke lyd i begge Redigeret af dreamtime - 26-Oktober-2012 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var lydkortet der var brændt af på den ene udgang
har testet med et andet kort
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |