recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: XTZ 99.26 pianolak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: XTZ 99.26 pianolak

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: XTZ 99.26 pianolak
    Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 19:00
Da jeg gerne vil over til surround igen, sætter jeg hermed mine XTZ 99.26 til salg.

Der er tale om modellen i sort pianolak.

De er fra 2009, og kvittering og original emballage haves stadig.

Med højtalerne følger der bøjlerne til terminalerne, som skal bruges hvis ikke man vil bi-wire dem, propperne til basportene samt bøjlerne til at justere tweeter med (Se billede)

Ud over højtalerne sælger jeg også de standere jeg har dem stående på, samt de kabler jeg bruger til dem.

Standerne er af mærket "Soundstyle" og er købt brugt herinde.

Kablerne er 2X3 meter Supra Bi-wire, med bananstik i recieverenden, og spadestik i højtalerenden.

Min prisidé for det hele er Kr. 3.250,- og alt befinder sig i Esbjerg.

Redigeret af Christian H - 31-Oktober-2012 kl. 13:44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 09:32
Prisen for højtalerne alene er Kr. 2.600,- hvis der skulle være nogen derude som ikke kan bruge standere og kabler...
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 09:49
Hvorfor kan de ikke bruges i surround?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 09:52
Det kan de skam også sagtens!

Jeg går bare med tanker om et sæt KEF T205, og der får jeg jo alle de højtalere jeg skal bruge :)
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 10:32
Sk*** gode højttalere! Et decideret røverkøb man kan gøre sig her Smile H&L med salget.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Sk*** gode højttalere! Et decideret røverkøb man kan gøre sig her Smile H&L med salget.

Tak for det Smile
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 11:20
Skulle du kende nogle som kunne tage dem med til Aalborg kunne jeg muligvis være interesseret i dem uden kabler.

Ellers har jeg familie i Horsens som jeg måske skal besøge, men jeg tror ikke det er lige nu og her.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Skulle du kende nogle som kunne tage dem med til Aalborg kunne jeg muligvis være interesseret i dem uden kabler.

Ellers har jeg familie i Horsens som jeg måske skal besøge, men jeg tror ikke det er lige nu og her.

Jeg er bange for at jeg ikke lige har mulighed for at få dem fragtet til Aalborg.

Jeg kan evt. finde ud af at få dem til Horsens...

Du skriver uden kabler, så vil du have standerne med?
Til top
Zuma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 12:28
Jeg er interesseret.

Hvordan er det med transport. Skal de afhentes eller er der andre muligheder. Jeg bor i forhold til dig desværre i Nordsjælland.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Zuma Zuma skrev:

Jeg er interesseret.

Hvordan er det med transport. Skal de afhentes eller er der andre muligheder. Jeg bor i forhold til dig desværre i Nordsjælland.

Jeg vil foretrække afhentning, da de vejer lidt over 20Kg samlet, men jeg skal til KBH i weekenden, så der kan jeg da tage dem med hvis det kan hjælpe?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg er bange for at jeg ikke lige har mulighed for at få dem fragtet til Aalborg.

Jeg kan evt. finde ud af at få dem til Horsens...

Du skriver uden kabler, så vil du have standerne med?

Du skrev en pris for højttalerne alene på 2600 og en pakkepris. Hvilken værdi har kablerne/ hvad er din pris for standerne oveni de 2600?

Som udgangspunkt er jeg kun interesseret i højttalerne - medmindre jeg får smidt standerne i nakkenEmbarrassed
Til top
Zuma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 13:06
Se, det ville da være en superhjælp!

Jeg vil lige lægge kontaktinfo i en PM til dig. Så kan vi aftale nærmere.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu