|
Dansk Madden 13 online franchise PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2012 kl. 22:01 |
Hvis der er nogen som er interesseret i at joine en dansk Madden 13 online franchise/connected career (coach mode) hvor at folk respekterer at man spiller realistisk (ingen cheesing, osv.), kan i kontakte mig via PM og høre mere. Der spilles to kampe om ugen, mellem lørdag-onsdag og onsdag-lørdag.
|
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7661
Vi er klar med anmeldelse af Madden 13 til dem, der måtte være interesserede
![]() |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
God anmeldelse, er enig i konklusionen
![]() Vores liga er kun lige begyndt og fortsætter til preseason week 2 i aften, samt vi har stadig ca. 10 pladser fri. Så der er stadig plads hvis folk er interesseret
![]() |
|
![]() |
|
DiTomasso ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
Jeg er frisk!:)
|
|
![]() |
|
Giver lige tråden et lille bump, i tilfælde af der skulle være nogle flere recordere derude som har fået anskaffet sig M13 (til PS3) og godt kunne tænke sig at prøve at spille med i en online franchise
![]() Vi er godt nok i week 12 af første sæson, men CPU trades er ikke tilladt så de frie hold er intakte. Vi er forresten 25 hold ud af 32 mulige pt.
|
|
![]() |
|
Anderz_crazy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Hey! ved godt i er godt i gang nu ! :) men vil gerne være med hvis der var mulighed for det :)
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Havde jeg bare haft en PS3, havde jeg helt sikkert os haft Madden, og så var jeg game on!
![]() ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
PM sendt Anders ^^
Muffeh: du skriver bare hvis du nogensinde skulle få en ;) Ligaen har kørt uafbrudt siden online franchise featuren blev introduceret i M10 |
|
![]() |
|
Morten Ahlf ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 1 |
Jeg er SÅ klar! Hvad er dit Ps3-navn, så adder jeg dig!
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Nekolas - Det fandeme en deal! :D
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
![]() PM sendt Morten! Så der kun 4-5 hold tilbage som ikke er taget
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cawchamp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2013 Status: Offline Point: 1 |
Jeg er også mere end frisk hvis der er flere pladser :)
Du må meget gerne PM mig med Online ID Så jeg kan adde dig :) Og hvordan spiller i ? - en Kamp om ugen eller hvordan ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |