|
Ny cpu og bundkort |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 15:02 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jeg vil have opgraderet min gamle spand. jeg spiller stort set aldrig mere så jeg har valgt at droppe grafikkortet, hvis der bliver spillet bliver det CS eller et kortspil, ellers bliver den kun brugt til at surfe eller evt redigere lidt billeder.
jeg har kigget på Intel Core i3 I3-2130 sammen med et asus P8Z77 - V LX. er det fornuftigt nok til mit forbrug eller skal man op i i5 cpu og evt hvorfor en? /René
|
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En i3 lyder til at være fint til dit behov, men tag en 3220 i stedet for. Det er nyeste generation og koster stort set det samme.
|
![]() |
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Enig.
Mvh Gigabyte |
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
![]() |
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
Jeg købte dette og det fungere superb. Især den SSD disk gør virkelig en forskel
|
![]() |
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
Hvis du køber en i3 cpu vil jeg anbefale en i3 3225 der benytter intel hd graphics 4000 i stedet for 3000 og at købe et bundkort med et B75 eller H77 chipsæt. En af Z77s egenskaber er at den kan overclocke, men det får du ikke mulighed for med en i3 cpu.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |