|
Acer aspire 1810tz (11.6") sælges |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 09:59 |
Hej
Ovenstående bærbar sælges. Det er en 1.3 Ghz dual core, 4 Gb ram og 80 Gb harddisk. Skærmen virker ikke. Den er dog fuld funktionsdygtig, hvis den tilsluttes til en skærm via HDMI udgangen. Den vil være fin som et mediecenter eller lignende. Pris ide: 250 kr Redigeret af piddy - 01-November-2012 kl. 10:01 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i verden befinder den sig...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Den vil jeg gerne købe,Og have tilsendt.
|
|
|
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Det glemte jeg. Det må I undskylde. Vidunderet befinder sig i Glostrup :)
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
SÅ kan jeg evt afhente,Ved ikke hvornår det passer?,Evt send en PM med adresse og tlf nr. |
|
|
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Hvori består skærmskaden og hvordan er det opstået?
|
|
![]() |
|
Den er faldet på gulvet og siden der har skærmen ikke fungeret.
|
|
![]() |
|
Hmm Du skirver priside,Og det skriver jeg jeg godt vil give og afhente,Men bliver ignorere!
|
|
|
|
![]() |
|
Vi kan godt aftale afhentning. Passer søndag morgen dig?
|
|
![]() |
|
Det kommer anden på,Om det er inden 12,Så kan vi godt aftale det. Ellers må du skrive hvad tid det er senest. |
|
|
|
![]() |
|
Vi kan godt sige inden kl 12. Jeg har lige tjekket og har kvitteringen hvis det har interesse. Købt 22. februar 2010.
|
|
![]() |
|
Jo den vil jeg gerne have med,Og vi siger bare inden 12,Husk at sende adressen på Pm. Og vi ses bare søndag. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |