|
Hjælp med tilslutning til netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:39 |
Jeg har et Pana VT50 2012
Skal der først installeres netværk før Netfix dukker op ?
Har YouSee kabel fuldpaken og trådløs netværk 4. md. gammel
Box : Netgear CG 3000D
Jeg trykker på internetknappen:
Hjemmeværket fundet, intet svar fra Port
Kontroller tilslutningen til routeren og dets indstillinger
Hvad gør man, indstillingerne til routeren ???,
kan jeg selv lave noget i boxen so YouSee har installeret ?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et netværkskabel eller trådløs netforbindelse til dit TV?
BS
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Tak
Trådløs netværk YouSee , som jeg åbenbart ikke kan få forbindelse til...port
se 1. indlæg
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Har du ikke noget sikkerhed på dit trådløse netværk? Det kunne være du skulle opsætte dette i TV'et også.
BS
|
|
![]() |
|
Helt ærlig har jeg ikke gjort en skid i denne retning har aldrig haft brug for det, nu ville jeg bare lige prøve at se når jeg trykkede på internetknappen.
Sikkerhed: ja hvis det er det der skal til for at få forbindelse til en port, for
der er forbindelse til netværket.
Må se om "man" kan finde ud af dette, et eller andet sted under meny
Tak
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvilket netværk køre du, B/G/N.
Måske er TV´et ikke kompatibelt med det netværk du har, du skal måske ændre opsætning på din router så den dækker flere standarter, og evt. slå UPnP til.
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Jeg har samme problem med min nyindkøbte Bluray DMP-320.
Den kan sagtens finde nettet og lader også til at konnecte (både trådløst og kablet), men når man trykker på internet eller forsøger at opdatere firmware så siger den at internet ikke er connected.
Vi kører internet via TDC og har den almindelige router fra dem.
Er der nogen der kan beskrive hvad det er præcist der skal gøres - på router eller Bluray?
mvh. Jesper
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Din router fra TDC / YouSee, er udstyret med en adgangskode til wifi ( rettere, min og andres jeg kender til ). Denne kode står som regel på boksen/routeren, bunden eller bagsiden på en hvid label.
Hvis wifi ønskes opsat med personlige præferencer såsom eget SSID og wifi adgangskode, tilgås routeren fra TDC via IP adressen 192.168.1.1 som tastes i webbrowseren på PC.
Login siden til routeren spørger om brugernavn og password/adgangskode. I brugernavn skrives : admin, adgangskode skal være blank. Nu kan routerens opsætning ændres, eget SSID, wifi kode osv. Vælg WPA2 som sikkerhedsniveau og en 10 cifret adgangskode.
Adgangskode til wifi tilslutning, skal også bruges til TV / Bluray. Lad TV / Bluray søge efter tilgængelige netværk, vælg det netværk med dit SSID ( dit netværks navn ). Nu vil tv spørge om adgangskode, og samme kode du valgte til dit wifi i TDC router, skal nu indtastes i tv.
Redigeret af JeTex - 01-November-2012 kl. 13:26 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Jeg tror ikke helt jeg er med.
Kan det være rigtigt at jeg skal ind og rode i routerens opsætning for at komme på nettet med min bluray?
Vi har en Yousee boks, TDC TV og meget andet grej der kobler sig på automatisk hvis bare man taster koden ind som ganske rigtigt er med på en hvis label.
Og som sagt så finder den nettet og acccepterer adgangskoden, og skriver at den er connected.
Men når man efterfølgende forsøger at tilgå internettet så vil den ikke.
mvh. Jesper
|
|
![]() |
|
Ingen der kan hjælpe. Så må den tilbae til butikken. Fik den ellers til en god pris
|
|
![]() |
|
Hvilken IP-, gateway- og DNS adresse får din blu ray afspiller tildelt når den connecter?
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |