|
S: Projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2012 kl. 21:32 |
Sælger min projektor da jeg desværre ikke kan få den op og hænge i min nye lejlighed :(
Den sælges for sammen med et 92" lissau motorlærred og loftophæng. Projektoren er en Sanyo plv-z4 720p med hdmi indgang. Lampen skal skiftes derfor den lave pris. En ny koster 2000kr HBO 1000kr SLÅ til 1500kr Er til salg andre steder.
|
|
![]() |
|
deceiver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: Vejle Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorhenne befinder den sig?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Ja hvorhenne ?
Er lærredet i fin stand og har du eventuelt et modelnummer på det? Jeg kunne godt være interesseret så smid mig lige en pm før du sælger til en anden :-) |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Assens eller odense
Lærred er i helt fin stand fejler intet :) |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Byder gerne 1000 kr og afhenter
/soli |
|
![]() |
|
Der er allerede 2 der har budt 1500
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Den går ikke Grandberg ! Soli har det højeste bud, fordi han byder på den vare som du har sat til salg i denne tråd. Du kan ikke bare komme og sige at der er nogen som har budt højere ( for hvor ved vi det fra ) Så må du få dem som har budt til også at gøre det her, ellers kan du jo snyde hvis du syntes der ikke er budt nok. Kan du se min pointe ...
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Jeg arr én af dem der havde budt de 1500,- .. Jeg har desværre bare ikke mulighed for at få det fragtet over på øen alligevel, så jeg er sprunget fra :)
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har budt 1500 så den er god nok
|
|
![]() |
|
Udover det så skriver han at den er sat til salg andre steder også.
Skulle alle dem der byder på de andre sites også skrive herinde ? Og skulle jeg så også skrive på de andre sites ? |
|
![]() |
|
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Kunne du være intre i at sælge lærred for sig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |