|
Rocketfish Wireless HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2012 kl. 12:59 |
Sælges, da jeg ikke har brug for det mere.
Mere info kan ses her Fjernbetjening medfølger ikke.
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du prøvet den?
hvis ja, hvor lang er rækkevidden? er der begrænsninger på opløsning? du skriver at fjernbetjening ikke medfølger, begrænser det så funktionaliteten af produktet? |
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Hej - ja har prøvet det med min fladskærm og Blu-ray - afstanden var ca. 4m og
Fungerede perfekte. Var overrasket over at der slet ingen forskel var mellem den og når der var koblet med kabel - perfekt kvalitet af billede. Ifølge specifikaction kan den klare op til 10m. Mangel af fjernbetjening gør at hvis man har flere devices tilkoblet og vil skifte mellem dem så skal man stå op og skifte på modtageren. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
men var der fjernbetjening med fra start?
og kan man evt. bruge en universal betjening til den i stedet? strømmen som den skal bruge, kan det evt trækkes af en usb, eller skal den have 220 i både sender og modtager? Redigeret af Allanbp - 05-November-2012 kl. 20:24 |
|
![]() |
|
Nej det var der ikke - fik afslag i prisen efter at jeg fandt ud af at den ikke var med.
Ved ikke om man kan bruge universal betjening til det - og strømmen skal være 220 våde i sender og modtager
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
hvis det kan gøre dit salg nemmere, så har jeg en fjernbetjening til apparatet...
|
|
![]() |
|
Tak strecker - vil have det i tankerne
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Solgt?
|
|
![]() |
|
Nej det er den ikke
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
ok, er det denne:
http://www.rocketfishproducts.com/products/home-theater/rf-whd200.html |
|
![]() |
|
Ja det er den
|
|
![]() |
|
Kan se at enhederne skal kunne "se" hinanden, så jeg hopper fra igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |