recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify har genindført Facebook krav?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify har genindført Facebook krav?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify har genindført Facebook krav?
    Sendt: 04-November-2012 kl. 13:52
Ville lige oprette en prøvekonto på Spotify men kunne på ingen måde finde siden, hvor man kan oprette en konto udenom Facebook. Prøvede så også det link, der blev nævnt i nyheden her på sitet tilbage i september, men med samme resultat.

Sjovt nok synes jeg heller ikke at kunne finde en Facebook-fri oprettelsesmulighed på den tyske Spotify side. What the fu?k...?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:12
Nederst på siden

Redigeret af wizdk79 - 04-November-2012 kl. 14:13
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:12
Det virker fint her.

Edit: Damn, et par sekunder for sen på den :P

Redigeret af londahl - 04-November-2012 kl. 14:13
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:46
Hmm... Det kan jeg ikke få til at virke. Jeg bliver med det samme redirected til https://www.spotify.com/dk/signup/?fb=1.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Hmm... Det kan jeg ikke få til at virke. Jeg bliver med det samme redirected til https://www.spotify.com/dk/signup/?fb=1.

Det virker godt nok underligt. Du har ikke følgende tekst i bunden heller?

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 17:24
Nej. Det link dukker ikke op på min skærm/i min browser.

Hos mig ser det sådan her ud:

Til top
llr dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér llr dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:16
Jeg har den heller ikke..
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:03
Gør det en forskel at I sletter jeres FB cookies? Luk alle tabs med FB først, eller brug en anden browser.

I teorien kunne Spotify lave deres sign-up side således at email muligheden kun tilbydes folk uden FB konto.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Det virker godt nok underligt. Du har ikke følgende tekst i bunden heller?

Ved at klikke på ovenstående link, kommer jeg til siden, hvor man kan oprette via Face Book. Ruller jeg så helt ned til bunden, og klikker på linket, som LIGNER det ovenstående, SÅ kommer jeg til siden, hvor der kan oprettes vha. e-mailadressen. MEGET mystisk!!
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Gør det en forskel at I sletter jeres FB cookies? Luk alle tabs med FB først, eller brug en anden browser.

I teorien kunne Spotify lave deres sign-up side således at email muligheden kun tilbydes folk uden FB konto.

Jeg bruger CookieCuller i Firefox, og FB cookies hører ikke til dem, jeg har whitelisted. Wink

EDIT: Har lige prøvet med Chrome og der sker det samme. Meget underligt. Kunne det tænkes, at det afhænger af ens ISP? Sidder på en TDC linje her.

Redigeret af azrael - 04-November-2012 kl. 21:05
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 12:25
opret en ny facebook profil under et andet navn og brug den til de ting hvor der kræves facebook login..
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

opret en ny facebook profil under et andet navn og brug den til de ting hvor der kræves facebook login..

Sorry, men det er ikke et alternativ. Opretter du en Spotify konto via Facebook, så vil Facebook sidenhen altid være involveret i login proceduren. Jeg ønsker ikke at have noget at gøre med Facebook overhovedet, heller ikke i form af en fake konto. Og hvem ved hvad det ellers giver af problemer og situationer man ikke lige kan overskue.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu