|
Rippe DVD til itunes |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2012 kl. 20:11 |
Hej.
Jeg skal rippe en stak DVD'er til Itunes. Der er tale om serier. Hvordan gøres dette? Jeg har forsøgt at google og der nævnes handbrake flere steder. Men dette er vel ikke nødvendigt efter VLC player er kommet til Ipad? Filmene skal nemlig efterfølgende overføres fra Itunes til Ipad. Hvis jeg smider skiven i min mac, sker der intet når jeg trykker "import" og vælger filerne. PFT. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Filmen er jo nok kopibeskyttet og det kan iTunes ikke fjerne. Det kan Handbrake heller ikke. DVD Shrink kan, men så skal du først rippe til eks. ISO og så efterbehandle i Handbrake. Alternativt skal du have fat i AnyDVD , som fjerner beskyttelsen for dig og så rippe til et iTunes format.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Shit man jeg synes det er besværligt.. :/
Men tak for svar! Jeg prøver AnyDVD.. |
|
LG C1 65"
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv med Handbrake først. Mange DVD'er kan uden besvær rippes med Handbrake.
|
|
maagren
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har rippet masser af DVD'er med serier med Handbrake, så prøv det først. Jeg har dog i enkelte tilfælde været ude for, at eks. et enkelt afsnit af en hel sæson simpelthen ikke ville lykkes.
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet adskillige film og serier, som ikke ville noget som helst i Handbrake, så til sidst købte jeg AnyDVD. Jeg ser dog lige, at trådstarter bruger en Mac, så ingen af mine forslag virker.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mac DVDripper Pro: Det bruger jeg selv. Du kan prøve den med 5 film inden du køber. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
dvdfab kan også, mener stadig der er trial på 30 dage, så man kan prøve det af
|
|
Mvh
René |
|
Rough
Super bruger Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger MacTheRipper til først at tage en fuld backup kopi (og fjerne evt kopi beskytelse) Derefter en tur gennem Handbreake
|
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter min erfaring er det spild af tid i 80% af tilfældene. Handbrake giver dog op overfor de fleste Disneyfilm.
|
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også Pavtube til Mac
|
|
Vistrup
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen gutter!
Det ser ud til det virker - Hvilket format skal jeg rippe til, når det skal over på en ipad? Mp4 eller mkv? Og hvad med codec? Bare H264x264? |
|
LG C1 65"
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |