|
Begyndersæt til studerende på SU |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 09:49 |
Jeg har kigget i mine gemmer og kan samle nedennævnte 'pakke', som måske kunne være et godt startsæt for en studerende på SU:
Forstærker Onkyo 876 sort ca 3 år gl. CD NAD c-515bee ca 3,5 år gl BD PAN BDT 310 ca 2 år gl Streamer WD TV live ca 1,5 år gl Højtalere Paradigm Cinema 330 - 3 stk (front+center) ca 3,5 år gl Højtalere Paradign Cinema DSP dipol - 2 stk ca 4 år gl. Standere Til Cinema 330 - 2 stk ca 3 år gl. Alt købt fra ny af undertegnede og fungerer 100% - flot stand. Oplysninger om tekniske specifikationer, billeder m.v. henvises til Google. Overvejer at sælge til studerende som hjælpepakke for omkring en md's SU for udeboende. ![]() Befinder sig i Slangerup - Sjælland og kan evt leveres på øen.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det en su før eller efter skat :) for min er væsentligt lavere end min kærestes efter skat :)/ ca. 1500 i diff :)
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Havde nu bruttobeløbet i tankerne
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Fair nok, kunne bare ikke lade være :) en skam det står så langt væk. Hvilken version ad wd live er det?
|
|
![]() |
|
Det er TV-Live Media player udgaven.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Og hvad er beløbbet... min lillebror er på su, kunne være interesseret i at købe det til ham... så ville hans år være reddet... kan du sende en pm med absolut minimums pris
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Så har jeg sendt dig en pm.
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Er det et tilbud udelukkende for studerende? Hvad kunne du tænke dig at sælge din ONKYO 876 for til en ikke-studerende? Hilsen Kenneth
|
|
![]() |
|
Da prisen - iflg mig selv - er yderst rimelig- havde jeg tænkte at tilgodese de fattige studerende på pasta uden kødsovs
![]() I øjeblikket er der flere som har udvist lidt interesse, så pt sælges det hele som et samlet sæt. ![]() |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Har du fået solgt dit grej?
![]() |
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
God stil=)
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Det er mega god stil det der!
Jeg tager hatten af for det der!
![]() ![]() |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |