|
K.ITX + Diverse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2012 kl. 19:15 |
Som overskriften lyder aftag jeg gerne sådan et system :)
Gerne af nyere dato og med PCI-E Port. Mangler også SSD / Seagate Hybrid / Veceliraptor Grafikkort, men ikke større en at det kan sidde ind for rammerne af et ITX system.
Li lian DVD/CD Sort alu front PSU med kabel manegment. :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Vejlgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal der medfølge cpu og ram?
Redigeret af Vejlgaard - 08-November-2012 kl. 19:19 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg havde jo håbet lidt på det her Fusion eller Atom
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Vejlgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 25 |
og kabinet?
|
|
![]() |
|
Jeg har lige erhveret mig et lille Li Lian i sort. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Jeg har sådan et:
http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh67cf.html og en Intel Celeron G530, 2400 MHz samt 4 gb ram
|
|
![]() |
|
Se den ser jo fin ud. :)
Hvad ide af pris har du? |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Der mangler bagplade til bundkort.
Men ellers er der kvittering ca 2 måneder gammelt på cpu og bundkort... har kørt max. 12 timer. Har også et 6450 GFX-kort. Redigeret af Vejlgaard - 09-November-2012 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
Det var lidt rare hvis du bare meldte ud hvad du gerne vil have for det, kan sådan set bruge det hele. Har du evt en PSU? Mvh Benjamin |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Har du et bud?
Hvilken slags PSU mener du?
|
|
![]() |
|
Jeg håbet jeg kunne klare stumper for omkring 800-1000.- det skal jeg være ærlig og sige, men som jeg også skrev til at starte med var jo til at starte med på ukik efter Atom/Fusion system, og dem kan man være heldig at fiske lidt billigere til tider på DBA |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |