|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 20:27 |
Et par AVI ADM 9.1T i sort højglans sælges.
Mint stand (perfekt stand) så vidt jeg kan se, der tages dog forbehold, da sort højglans er svært at se fejl i. Alt medfølger inkl. kvittering. Alder omkring 1½ år. Kan evt. leveres evt. mod betaling afhængigt af hvor. De kan muligvis også sendes. HBO: 5.000 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af rasmusvn - 19-November-2012 kl. 17:38 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og den klassiske ;-)
Hvor henne i landet? Kan de høres inden evt. køb? Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
keras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
Hej Henrik.
Der hvor du har skrevet Ølstykke har Rasmus skrevet Odense ![]() |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
De står nedpakket, så det ville være besværligt, derudover har jeg i øjeblikket en ræddelig akustik.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Man kan desværre ikke se profilen, når man bruger den mobile version. Sorry.
|
|
![]() |
|
^
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Er interesseret men er der ikke noget andet udstyr der er interesseret i?
Sonos? Computere? eller? evt penge + lidt andet udstyr din vej?
|
|
![]() |
|
Jeg kan bruge en Play5, hvis standen er mint eller tæt på.
Ellers er det rent kontant, med mindre nogen har et tilgodebevis til HiFi-klubben. |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Jeg har en sort ZonePlayer S5 som aldrig har været ude af kassen. Der er ved at være 2 år gammel Købt i HIFI klubben så jeg mener der er 2,5 år garanti. (Købt dengang hifiklubben og bilka havde en mindre sonos priskrig) Nogen interesse? /Per
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |