|
LAST RESORT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2012 kl. 19:59 |
Hej
Nogen her der kender ovennævnte serie der er startet på TV3 her i aften? Ser spændende ud, IMDB giver den 8.0 og det er jo en høj karakter........... |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
En af de bedre serier dette efterår, dog mangler den vist seere, og den har endnu ikke fået en fuld sæson. Redigeret af rasmusvn - 11-November-2012 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Den bliver med garanti aflyst i USA.
Den starter godt, men ender i LOST now with sub efter 3 afsnit. Jeg var mega skuffet. Og jeg er på episode 6 nu. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
skuffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 83 |
Ja, den holder desværre på ingen måde niveauet fra episode 1.
Til gengæld brager de nye sæsoner af sons of anarchy og boardwalk empire derud af, hvis man vil have lidt action.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Ja, Boardwalk Empire holder 100%.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Jeg holdt ikke engang 3 hele afsnit. 1 afsnit lover langt mere end serien kan holde. Hummelmose har ret. Der går Lost i den ret hurtigt, så hvis du synes om den kunne det måske være noget, ellers vil jeg ikke anbefale den. MVH |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Altså, jeg følger den da stadig, og syntes da den er fin nok.. men den er ganske rigtig gået lidt i stå..
men nu får vi se om det bliver til mere eller om den stopper ved første sæson! ;) - Sons of Anarchy er ALTID et hit.. den kære Kurt Sutter har sågar lovet at der vil komme både en sæson 6 og 7 også, og MULIGVIS også en 8 hvis han kan få lov at lade den køre.. han har lovet at det bestemt ikke vil blive pga. mangel på kreativitet den vil stoppe, og han er dygtig til at komme med nogen vilde twist fra afsnit til afsnit, så det kan KUN blive godt! :D - JA, jeg er uden tvivl SOA fan, and i'm proud of it! ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Kun det første afsnit det er godt desværre....
prøve og se Revolution eller 666.Park.Avenue
![]() |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Nå, i det mindste slutter de den af så meget de nu kan. Så må de hellere få Blu-ray-udgivelsen ud snart. Det gjorde de med Alcatraz og Terra Nova, selvom de overhovedet ikke var færdige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |