|
S: Sony HT-SS1300 5.1 surroundsæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maskinmesteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 19:19 |
Jeg har fået et surroundsæt i overskud. Det drejer sig om Sony HT-SS1300.
![]() Sættet fremstår som nyt og befinder sig i Frederikshavn. Der kan nævnes digital coax, 2 optisk, 3 RCA samt 3 HDMI-indgange og 1 HDMI ud. Meget velspillende. Alt medfølger samt emballage. Spørg endelig hvis I mangler info. Har ikke lagt mig fast på pris. Kom med et bud, så tager vi den derfra :) Redigeret af maskinmesteren - 10-November-2012 kl. 17:53 |
|
![]() |
|
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvor gl. er sættet ? Har det nogle fejl ??? m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk
|
|
![]() |
|
maskinmesteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Status: Offline Point: 8 |
Hej. Jeg mener sættet er fra april 2009. Det har ingen fejl. Hverken kosmetisk eller funktionelt/lydmæssigt. Det fremstår virkelig som nyt. Komplet med kabler, fjernbetjening og mener endda også jeg har en lydkalibreringsmikrofon.
|
|
![]() |
|
Så fik jeg lavet en dba annonce til de interesserede:
http://www.dba.dk/sony-ht-ss1300-51/id-87510464/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |