|
K: IPod Nano |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hjulskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 21:41 |
Hej
Jeg søger en IPod nano (2. - 6. generation) til min søn. Den skal være 100% ok- og med usbkabel dog behøver der ikke være hovedtelefoner med. -og ingen stjålne varer. Jeg bor i Nordsjælland så en handel der eller i Storkøbenhavn foretrækkes. Kom frisk ![]() /Peter |
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en sort iPod Nano 3. generation til salg til 500 kr.. Bor dog i Silkeborg, så ved ikke om det har interesse?
Mvh Michael |
|
![]() |
|
hjulskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 115 |
Tak Michael -jeg bliver nødt til at takke pænt nej. Havde håbet på en lidt anden pris, da en 6. generation koster omkr. 900 fra ny: http://www.hifipriser.dk/mp3-afspiller/apple-ipod-nano-6g-orange-8-gb-id-4281240.aspx?q=ipod+nano Mvh. Peter
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
jeg har en 6th generation liggende i farven graphite. den kommer med kasse, helt nye høretelefoner og datakabel. den er brugt ganske lidt. købt fordi den var perfekt til træning. træning jeg aldrig rigtig kan få mig selv igang med :)
500kr inkl levering - 450 hvis du selv afhenter :) amager/indre by
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Jeg har send dig en PM
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |