recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos S3 / S5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos S3 / S5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos S3 / S5
    Sendt: 07-November-2012 kl. 15:12
Jeg er på udkig efter lidt Sonos. I første ombæring er det primært interessant med en S3 eller en S5, dog er jeg interesseret i ZP90 (Connect) hvis prisen er rigtig.

Skriv hvis du har noget du vil sælge, og husk at du har grisen, så du sætter prisen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 10:14
Jeg bumper lige den her :)
Til top
Hrbenja Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2009
Sted: Denmark
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hrbenja Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 11:26
Hej Larsen,

Forsøgte at sende personlig besked, men din "postkasse" er fyldt :)

Jeg vil muligvis sælge min Play5 og bridge, men hvor i landet befinder du dig? Det er jo lidt sjovere at prøve udstyret først, når man køber brugt..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 11:29
Så er indbakken tømt :)

Jeg bor i Esbjerg, men kommer da lidt rundt fra tid til anden.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 22:23
Bumper lige igen! Satser på at finde noget her inde, da folk på dba.dk er komplet urealistiske med deres udbudspriser! 

Byd løs. 

Jeg skal til Køge i weekeden, så jeg krydser det meste af landet og kan godt køre lidt rundt for det rigtige tilbud! 
Til top
Zickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zickboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Bumper lige igen! Satser på at finde noget her inde, da folk på dba.dk er komplet urealistiske med deres udbudspriser! 

Byd løs. 

Jeg skal til Køge i weekeden, så jeg krydser det meste af landet og kan godt køre lidt rundt for det rigtige tilbud! 
Det har folk også her inde Smile 
Blot til info så har hifiklubben tilbud på en Br100 + S3 - så skal du jo sælge br100 :)=  
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 08:55

ah, jeg kan da se på tråde som er 1-2 mdr gamle at det godt kan lade sig gøre at spare lidt penge. Sælgere på dba forventer at deres produkter er faldet 5-10% i værdi på 2 år, hvilket jeg personligt syntes er latterligt.

Med hensyn til tilbuddet i HFK har jeg set det, og da jeg starter på bar bund regner jeg også med at købe en S3 m/bridge i weekenden. Jeg ville bare lige give det en sidste chance, i forhold til at spare lidt penge. Så må der kommer en S5 og en Connect til senere.
Til top
Zickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zickboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 09:19
Så kan jeg kun sige at du bliver glad for det ! har en S5 i køkkenalrum ca. 55m2 spiller det fint op S3 på kontor og til at have udefor om sommeren og en Connect i stuen gennem 110+ Beat  spiller bare super !

Husk, hvis du ikke har Wimp eller Spotify er det et MUST HAVE til Sonos

Redigeret af Zickboy - 16-November-2012 kl. 09:20
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 09:27
man kan købe S5 + br100 combi på sonos' hjemmeside, hifi-klubben plejer at køre med de samme tilbud, så mon ikke den kommer i løbet af kort tid.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

man kan købe S5 + br100 combi på sonos' hjemmeside, hifi-klubben plejer at køre med de samme tilbud, så mon ikke den kommer i løbet af kort tid.
Det er da ikke på tilbud på hjemmesiden? Prisen er næsten 3400 for det sæt, og det er jo bare normalt for en S5 + Bridgde..?
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 10:01
larsen smid de sidst penge ud og start med s5 eller conect  ... s3 er alt alt for lille enhed ( den kan kun bruges på  lille kontor eller toalet ) 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

larsen smid de sidst penge ud og start med s5 eller conect  ... s3 er alt alt for lille enhed ( den kan kun bruges på  lille kontor eller toalet ) 
Der er skam ingen tvivl om at jeg helst vil have en S5ér. Jeg havde da også tænkt mig at høre, om jeg ikke kunne få en pakke med S5 + en Bridge, istedet for S3éren.

jeg står over for at skulle renovere lidt i huset, så jeg skal lige finde ud af om jeg vil have connect:amp med indbyggede højtalere i køkken og badeværelser, eller om det skal være flytbare enheder som S3 eller S5.. men det er lidt længere ude i fremtiden. I første omgang kommer der forhåbentlig en Connect, en S5 og en bridge ind i huset.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu