|
S: Boxee Box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2012 kl. 10:25 |
Da jeg har sat min Mac Mini op med XBMC til tv’et er min
Boxee Box kommet i overskud og står nu og samler støv. Den er fra
august/september sidste år, og er næsten sikker på at jeg kan finde
kvitteringen frem et sted. Fejler selvfølgelig intet og mener også at jeg
stadig har emballagen til den. Den afspiller alle tænkelige formater, og jeg har kunnet streame 720/1080p materiale uden problemer over WiFi - Kabling er selvfølgelig også en mulighed. Kan sendes eller afhentes i 9200. HBO: 600 Evt. kan mediecenter tastatur i lille format indgå som del
af byttehandel (f.eks. Dinovo Mini). ”Annoncen” er på Tweak.dk og Recordere.dk til at starte med.
Redigeret af Juiceren - 13-November-2012 kl. 10:25 |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den håndtere rå blu-ray rips eller har de for stor bitrate? Kommer du i nærheden af Viborg/Aarhus/Viby J på et tidspunkt?
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Den skulle gerne understøtte BD rips, dog kan jeg se at nogle har problemer mens andre aldrig har (google søgning).
Undertegnede har dog aldrig afprøvet dette, kun MKV filer. Kommer ikke ned i det område desværre, men vil notere dit bud på 600, så ser vi om andre byder over :)
|
|
|
|
![]() |
|
Bump... :)
|
|
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
Springer fra indtil videre, har fundet en jeg kan afhente
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Jeg har et Dinovo Mini tastatur hvis du vil bytte? Send en PM hvis du er interesseret.... Redigeret af pdrhan - 14-November-2012 kl. 19:07 |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Jeg vil gerne byde 650 kr.
Så kan vi dele forsendelsen. |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Bytte med apple tv3?
|
|
![]() |
|
Noteret, det kunne godt være en mulighed (du byder 650kr for boks, og så kommer fragt ved siden af). Jeg giver det lige til i aften, og skriver til dig hvis det er :)
|
|
|
|
![]() |
|
Ellers tak, har en Mac Mini som har XMBC osv :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |