|
V: Projektor + Lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 13:33 |
Jeg står foran en opgradering og vil derfor afhænde mit nuværende setup
Sony HS-60 projektor (720p projektor) - http://www.projectorcentral.com/Sony-VPL-HS60.htm 90" lissau fastrammelærred med veltex og grå dug. Nogen ide om hvad ovenstående kan indbringe ved salg? Redigeret af bird - 12-November-2012 kl. 13:33 |
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mange timer har projektoren kørt?
Hvornår er det købt? Evt. købspriser? Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Timer: 821 Købt i december 2005 Pris lærred: kan ikke huske, men omkring DKK 6.000 Pris projektor: Omkring DKK 25.000 Befinder sig i Aarhus og demo kan arrangeres.
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Hej Bird,
Fin projektor - den måtte gerne stå her, men hvad havde du tænkt dig af pris? Jeg er selv lidt i tvivl om niveaut, så jeg håber nogen andre har et godt bud? Præsis bredde på lærredet? - altså ydermål. Hilsen Thomas
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |