|
S: Boxee 600,- kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2012 kl. 14:00 |
![]() Den er som ny og org. kasse medfølger. Kvittering haves selvfølgelig. Den ser lidt "smudset" ud på forsiden, men det er kun fordi plastic ikke er taget af. Kan sendes hvor jeg betaler porto. 600,- kr incl. forsendelse. Kan evt. også afhentes i Hadsten.
Redigeret af cow-one - 14-November-2012 kl. 14:01 |
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
550 afhentet
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Jeg vil godt give 600,- m. forsendelse... eller 600,- hvis du kommer omkring Aarhus og kan komme omkring TC med den.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
600 afhentet
|
|
![]() |
|
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Er solgt 10 min efter den var sat til salg.
|
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |