|
Solgt: Ny Apple Time Capsule 2TB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2012 kl. 20:37 |
Sælger ubrugt Time Capsule 2TB. Det er den nyeste model. Min forrige Time Capsule døde sammen med en masse andet elektronisk grej i ejendommen pga kraftig kortslutning. Den blev ombyttet på garantien, så jeg har altså en helt ny til salg da jeg har lyst til at lege med NAS. Den nye faktureringsdato hedder 1. oktober 2012 og herfra gælder den nye garanti og reklamation. Kvittering medfølger naturligvis.
Prisen er 1800 kr og den bliver ikke solgt til mindre. Den kan hentes på Amager eller vi kan aftales at mødes i Fisketorvet i København. Kan sendes hvis køber betaler forsendelse. Edit: Prisnedsættelse Edit 2: Reserveret Edit 3: Solgt
Redigeret af kena - 16-November-2012 kl. 10:10 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1200 budt
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Tak for budet. Jeg sænker prisen til 1800 kr, som så er laveste pris. Er også sat til salg på DBA.
|
|
![]() |
|
Solgt
Redigeret af kena - 16-November-2012 kl. 10:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |