recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP!! TW5900 i stedet for TW3200 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP!! TW5900 i stedet for TW3200 ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madmouse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2012
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP!! TW5900 i stedet for TW3200 ??
    Sendt: 14-November-2012 kl. 21:49
Hjælp!

Jeg har bestilt en TW3200 som bliver leveret fredag. Nu har jeg jo efterfølgende læst en masse og kan se jeg kan købe en TW5900 for 700kr. mere. Den har 3D, og det ville jeg da gerne ha!

Kan nogen fortælle mig om billedekvaliteten m.m. er den samme? Er den eneste forskel at TW5900 har 3D? For så vil jeg da gerne give de 700kr. mere. 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 00:03
TW3200 har lensshift.. meget nemmere at placere.

3D er altså ikke ret godt på consumer-markedet.. alt for lidt og ringe materiale. Jeg ville nødig købe udstyret fordi det har 3D..
Til top
madmouse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2012
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 10:48
Hm ja, kan jeg godt se. Jeg laver ikke om på min ordrer. Tak for input.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu