recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Århus, mangler ARD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa Århus, mangler ARD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skinner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa Århus, mangler ARD?
    Sendt: 14-November-2012 kl. 21:54
Hej alle

Jeg sidder lige og grubler over hvorfor jeg ikke kan modtage ARD her i århus. Jeg har været inde på stofas hjemmeside og tjekke frekvensen og den siger 583.25mhz, men når jeg taster det ind, så finder den intet.

Er der andre fra århus som har samme problem eller er det kun mig?

Er der noget andet jeg skal taste ind, jeg kan se man kan taste symbol-rate og Service ID ind, men det kan jeg ikke rigtig finde noget om inde på stofas hjemmeside.

Håber I kan hjælpe

Mvh. Jacob
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 22:36
http://www.stofa.dk/kundeservice/tv/guide-til-kanalsoegning

Man skal bare kigge det rigtige sted.
Til top
Skinner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 23:06
Kan stadig ikke finde det, men nu har jeg fundet kanalen. Jeg slog over på ren analog signal og der var den. Nu er spørgsmålet blot, hvordan jeg kan få tilføjet denne analoge kanal til min favoritliste, sådan at jeg ikke skal slå om på analog signal når jeg vil se ARD.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 01:31
Oprindeligt skrevet af Skinner Skinner skrev:

Hej alle
Jeg sidder lige og grubler over hvorfor jeg ikke kan modtage ARD her i århus. Jeg har været inde på stofas hjemmeside og tjekke frekvensen og den siger 583.25mhz, men når jeg taster det ind, så finder den intet.

Er der andre fra århus som har samme problem eller er det kun mig?

Er der noget andet jeg skal taste ind, jeg kan se man kan taste symbol-rate og Service ID ind, men det kan jeg ikke rigtig finde noget om inde på stofas hjemmeside.

Håber I kan hjælpe

Mvh. Jacob

Den frekvens du anfører, er frekvensen for den analoge kanal.
Du finder ARD (eller "Das Erste") ved at lave en digital kanalsøgning i overensstemmelse med det link, du allerede er henvist til: http://www.stofa.dk/kundeservice/tv/guide-til-kanalsoegning
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 01:49
Du kan ikke kombinere digitale og analoge kanaler i din favorit liste. Hvis du mangler en kanal digitalt skyldes det som regel dårlig signal vej.
Til top
Skinner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 08:53
Okay, jamen så må jeg lige få tjekket mit kabel. Men jeg mangler altså ARD, når jeg søger DVB-C signalet igennem. Jeg må lige have fat i et nyt kabel og få tjekket om det er det der er galt.

I får tak for jeres svar indtil nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu