recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Ny Apple Time Capsule 2TB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Ny Apple Time Capsule 2TB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Ny Apple Time Capsule 2TB
    Sendt: 14-November-2012 kl. 20:37
Sælger ubrugt Time Capsule 2TB. Det er den nyeste model. Min forrige Time Capsule døde sammen med en masse andet elektronisk grej i ejendommen pga kraftig kortslutning. Den blev ombyttet på garantien, så jeg har altså en helt ny til salg da jeg har lyst til at lege med NAS. Den nye faktureringsdato hedder 1. oktober 2012 og herfra gælder den nye garanti og reklamation. Kvittering medfølger naturligvis.

Prisen er 1800 kr og den bliver ikke solgt til mindre.
Den kan hentes på Amager eller vi kan aftales at mødes i Fisketorvet i København. Kan sendes hvis køber betaler forsendelse.

Edit: Prisnedsættelse

Edit 2: Reserveret
Edit 3: Solgt

Redigeret af kena - 16-November-2012 kl. 10:10
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 09:25
1200 budt
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 10:50
Tak for budet. Jeg sænker prisen til 1800 kr, som så er laveste pris. Er også sat til salg på DBA.
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 14:33
Solgt

Redigeret af kena - 16-November-2012 kl. 10:11
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu