recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømstik (apparatstik)??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømstik (apparatstik)??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gaming-king Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2012
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaming-king Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømstik (apparatstik)??
    Sendt: 15-November-2012 kl. 11:28
Så fik jeg mit Panny ST50 hjem og hold kæft et lækkert billede det har. men men men.. Nu skal det jo selvfølgelig hænges op på væggen - det er jo så skide tyndt, og den fod fylder så meget.

Men Panasonic har selvfølgelig været så smarte at sætte strømsikket på, så det stikker ud (heldvis i 90 graders vinkel). Men er det virkelig ikke muligt, at få et strømstik ("apparatstik"), som er i slim udgave eller som er lavet til fladskærme. Det kan altså ikke passe, at der skal være 2cm bag ved TV'et som udelukkende skyldes et strømstik.

Så mit spørgsmål går egentligt ud på, om der ikke findes nogle tyndere apparatstik?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 13:34
Kan man bruge PC-strømkabler?. I så fald kan dette reducere problemet lidt.

http://www.avxperten.dk/stroem-og-batterier/stroemkabel/hvid-vinkel-stroemkabel-til-pc-(netledning)-2-meter.asp
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaming-king Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 14:30
Ja det tror jeg da helt sikkert man kan..

Men hvordan ved du den er mindre end den som følger med fra Panasonic? Umiddelbart ligner de hinanden.

Jeg har vedhæftet et billede jeg har lavet der som gerne skulle gøre det nemmere at forstå hvilken del det er der skal være mindre på stikket.

Det er kun den del af stikket, inden for den blå firkant, der kan laves mindre, men det kan da bare ikke passe, at det ikke allerede findes??

Redigeret af gaming-king - 15-November-2012 kl. 14:31
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 14:52
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 14:55
Manualen siger vel også noget om luft/ventilation bagved.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaming-king Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

tror det mindste du kan finde er som dette:

Ja, kan dog umiddelbart ikke lige se om den som sådan er mindre.

Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Manualen siger vel også noget om luft/ventilation bagved.

Ja det gør den. Men det er jo ikke så vigtigt. Ellers kunne man jo aldrig hænge et TV op.. der står jo at den næstne skal stå 1m fra væggen. Det er jo bare for at være sikre de skriver det.

Men nå, så må jeg vel bare se mig tilfreds med at have en stor luftlomme bag TV'et.

Så skal jeg jo bare finde et beslag.

Redigeret af gaming-king - 15-November-2012 kl. 16:37
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 18:13
Nå nej, ligesom olie til bilen bare er noget opreklameret fis.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaming-king Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 21:44
Haha.. Nej sån skal det heller ikke forståes. Selvfølgelig er det vigtigt. Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu