|
EA/Origin account hacked/frarøvet - HJÆLP? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2012 kl. 20:25 |
Hej derude !
Jeg skulle til at spille battlefield 3 her for et øjeblik siden, og kan ikke logge ind med mit sædvanlige login og adgangskode, så jeg tjekker min mail og ser om der er nogle igangværende updates. Men i stedet opdager jeg at jeg har modtaget en mail fra origin, hvor de skriver at det succesfuldt lykkedes at ændre min mailadresse!? I mailen er der en masse fine links til EAs hjemmeside, hvor man kan få hjælp og support, men dette kræver et login, som jeg netop er blevet frarøvet! FLOT ! Så sidder der en eller anden derude der har et direkte telefonnummer til EA Danmark, ville jeg blive ovenud lykkelig? Eller skriv også gerne hvis du har oplevet det samme ? Frustreret råb om hjælp herfra?! ![]() |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dette er sakset fra deres hjemmeside:
7877 5409
Åbningstider: 10.00 - 19.00 (mandag-lørdag) |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Fornemt, jeg synes ellers jeg havde ledt overalt - men jeg har nok været blændet af frustrationer
![]() Takker ! så vil jeg sakse dem ned i morgen tid kl 10.00 sharp ! |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Din mail er jo nok også hacket, så skynd dig at ændre dit password
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Så blev det hele fikset, og der er ændret passwords div steder :b
Tilsyneladende også en eller anden russisk bums der stjæler accounts, ligesom det er sket for mange af dem jeg fandt via google! ^^ |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |