|
TV3 hos Boxer |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2012 kl. 11:36 |
|
Skide god nyhed umiddelbart, nu kan jeg igen se TV3.
Men gad vide hvordan de vil få plads til den, mon TV2 Sport forlader Boxer i stedet? Det vil nu være et godt bytte for mit vedkommende. |
||
![]() |
||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg håber sandelig ikke at TV2 Sport forlader Boxer, og jeg tror det heller ikke, for TV3 har jeg slet ikke brug for. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
En ting er sikkert.
Prisen kommer til at stige.
![]() |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4822 |
|
Her er linket:
Carsten.
Redigeret af csell - 16-November-2012 kl. 12:24 |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Nej, de gør nok snarere det, at de klemmer lidt sammen på Mux 5 og propper et par af de mindst sete kanaler derind.
Ja, prisen kommer til at stige.
|
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
|
Er det kun TV3 og ikke også 3+ ?
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Boxer har UHF kanaler til en mux6 - også med DVB-T2 - som starter i løbet af 2013. Men mon ikke TV3 finder plads i mux3 eller mux4, så alle kan se den.
Jeg tror, Boxer i stedet flytter en anden kanal til mux5 eller mux6.
Jeg kunne imidlertid godt tro, at TV3 Puls kom på en DVB-T2 mux, hvor Boxer har over 60% af sin kapacitet.
Det med prisen bestemmes jo i høj grad af markedet.
Lars
![]() Edit: TV3 Puls rettet. Redigeret af reslfj - 16-November-2012 kl. 17:34 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1045 |
|
Aftalen gælder kun TV3 og TV3 Puls (ikke at forveksle med TV3+). CL-fans kan altså ikke nøjes med Boxer fremover. |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Befri os fra det onde lort... det lugter af profit i begge lejre.
Boxer burde istedet for at finde pest. koncentrere sig på at
få deres system til at fungere
sluk for strømmen i op til 30 sek. tænd igen og du er i den 7. himmlel
![]() ![]() ![]() Skod
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Hvad er der galt i det? Skulle de levere det gratis til dig?
|
||
![]() |
||
|
Mon ikke det mest sandsynlige er, at de til januar klemmer Travel channel, Nickelodeon eller sådan nogen ind i MUX 5, hvilket giver plads til TV3 i 3 eller 4.
|
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
tjene penge er ok hvis produktet fungerer
DET GØR DET IKKE...efter 4 år
![]() Elendig på flere fromter
SLUT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |