|
k: airplay reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2012 kl. 11:52 |
Nogen der har en airplay reciever de skal af med ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket prisleje?
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Elgiganten har en pioneer 827 til 2200 fra mandag
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Hvis du i forvejen har en alm. Receiver med toslink eller hdmi indgang, så er den parret med en appletv3 et godt alternativ :)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Okay vil da kigge på den 827'er... prislejet er måske lidt for højt... men finder vel ikke noget billigere
|
|
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg overvejer også at købe den men kan ikke rigtig finde nogle brugbare anmeldelser
|
|
![]() |
|
lige et enkelt bump
|
|
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Så kan du måske købe min Pioneer VSX-921, den har fået fine anmeldelser
![]() |
|
![]() |
|
måske man bare skulle nøjes med en ganske almindelig billig reciever...
kan jo koble en wd tv live til den og så afspille spotify via den.... hmmm måske det skulle være den billige vej... nogen der ligger inde med en billig reciever...
|
|
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg har en Denon 3805 som jeg overvejer at skille mig af med, og evt. bytte ud med en Pioneer VSX-921, så det er da muligt vi kunne lave en tre parts handel.
Forzavuje -> Hvad ville du give for en sådanne kvalitetsforstærker. Gunraf -> Hvad vil du have for din pioneer ? Christian
|
|
![]() |
|
Aner ikke hvad den er værd... slyng et tal ud
|
|
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Det er svært.... Der er to til salg på dba - begge til kr. 4.500,- hvilket i mine øjne er alt for højt.
Det er flere 3803 og 3801 til salg for 2000-3500. Jeg vil mene omkring de kr. 2.000,- ? måske lidt under
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |