|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Klyde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() Sendt: 09-August-2006 kl. 23:01 |
Nogen som ved hvornår de nye plasma skærme fra Pioneer er i handlen samt priser.
|
|
![]() |
|
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Er der virkelig ingen som ved noget?.
|
|
![]() |
|
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Ifølge Pioneer's tyske hjemmeside offentliggøres priserne ifm. IFA-udstillingen, dvs. ca. 1/9. Der er umiddelbart ingen online-forhandlere, der har annonceret modellerne endnu, så de kender nok heller ikke priserne p.t.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
De bliver billigere end de nuværende-med rette,da det er et skridt tilbage. Design,mindre panel-og ikke længere mulighed for at vælge en model med seperat tuner box. Skal jeg have en Pioneer bliver det den nuværende model-kan det ikke lade sig gøre til den tid,så er det ligemeget med Pioneer efter min mening. De nye skulle komme sep-okt. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
En tomme mindre og et andet design, - men så afgjort også et kvalitetsløft på billede.I hvert fald væsentlig bedre spec på kontrast,og så vidt jeg har forstået også mere robust mht indbrænding. Jeg tror de har fået mere kritik end ros for deres externe tunerbox,og derfor skippet den |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Den tror jeg ikke en meter på...den med kritik. Butikkerne er også af en anden mening.......de skal bare ned i pris nu...derfor. m.h.t BEDRE spec.-den har nu hele tiden været efter PANA på spec. så som kontrast-men altid foran på billedkvalitet.Troede iøvrigt at spec. var et fy ord herinde!! Jeg er overbevist om at det er de andres kollosale salgstal der er årsagen til at man slanker dem nu. Alle de sælgere som jeg har talt med om de nye Pioneer modeller,siger samstemmende at de er MEGA skuffede over dem., |
|
![]() |
|
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
En af modellerne kan ses på http://www.av-land.co.uk/pioneer/pdp427xd/pdp427xd.htm Redigeret af steenm - 10-August-2006 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Ja....jeg mener nu at den er decideret grim!!
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Aaaahh Irev, tror du ikke at du bare har set dig lidt sur på de nye Pio´er. ![]() |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
NIXON......den ligner mere en billig BAMBUS RAKET fra Korea. Det er da en ÆKEL bred plastic-kant der er rundt om panelet.......hvorfor f..... skal de ændre en succes.....! Men jeg glæder mig nu til at høre folks reaktioner,når den er kommet i handlen...jeg tror de fleste bliver skuffede. Iøvrigt sagde de i Expert at den nye IKKE var en forbedring-bare et nyt (skrabet) design. Jo-lidt sur på den er jeg jo nok alligevel |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Ja, jeg hælder også stadig til 436XDE, hvis det skal være plasma, men
har også de samme bekymringer som dig m.h.t refleksioner burn in.
De 30K jeg har på kontoen, kan jo heller ikke blive ved med at trække renter. Jeg skal snart have en FLAD, ellers går jeg bananas ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, og bambus raketter giver jeg sgu heller ikke noget for
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |