|
Ps3 og Beomaster 7000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2012 kl. 19:44 |
Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan få lyden fra min ps3 over i min beomaster 7000?
Det er et projekt jeg er i gang med ude i min garage, hvor jeg har en optoma HD200x projektor koblet til min ps3 med et hdmi kabel, men mangler så at få lyden ud af ps3. Jeg har et stereo lydsystem med en beomaster 7000 og et sæt Jbl 4411 som jeg håber på jeg kan bruge på en eller anden måde... |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået svar på mit sp. mål :)
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Nej, I må ha mig undskyldt, jeg roder lidt for meget nu, men jeg har IKKE fundet en løsning ://
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Har fundet ud af at der er en multi av udgang på PS3'en, og i den har jeg sat et adapter stik i (multi av ->phono stik) og derfra videre med et phono->jack->Beomaster7000, så kom der lyd igennem, blot til Info
![]() |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |