|
Flere problemer med Stofa |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2012 kl. 21:58 |
Jeg er lige flyttet og har derfor nu Stofa (indtil foreningen beslutter sig for at skifte til YouSee...).
Installationen gik sådan set fint nok, og det hele kørte mere eller mindre automatisk. Jeg fik tilsendt den der Motorola-boks, og det er vel fint nok. Der er dog ingen 'normale' kanaler. Ingen DR1/2, TV2, TV2 Zulu, DK4 eller andre af den art. Der er kun DR HD (som er først på listen), sport, film og dyre/natur-kanaler. Det passer muligvis med at jeg helt mangler det der er i grundpakken. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har aldrig nogensinde været i kontakt med Stofa, så jeg kender intet til hvordan man lige kan gøre det eller dét hvis noget fejler. Redigeret af Naiera - 05-December-2012 kl. 00:32 |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt far-fetched, men prøv at trykke på "favorit" knappen mens du ser tv - måske der har forvildet sig en favoritliste ind
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12389 |
Jeg står helt sikkert på 'Alle kanaler'
![]() |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
Har du et smartcard i? Prøv at hive det ud og genstarte boksen - så viser den revl og krat.
|
|
![]() |
|
Uden kortet finder den alt muligt
![]() Så kan min lillesøster i hvert fald se Beverly Hills om lidt ![]() |
|
![]() |
|
Trunz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Ved ikke om du har fundet ud af det, men hvis du laver en avanceret søgning med de rigtige data, så skal den nok finde de rigtige kanaler. hvis det er en ældre boks kan den godt finde på at rode i kanalerne og lægge de danske til sidst.
|
|
![]() |
|
Jeg synes ikke jeg kan finde hen et sted hvor man kan skrive sådan nogle ting.
Redigeret af Naiera - 19-November-2012 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Hvis du har fået en boks fra Stofa, skal du ikke skrive noget ind.
Derimod kan kortet være kodet forkert fra Stofas side. Så skal du ringe til dem og få det rettet. Det sker gennem antennekablet. Ring 88 30 30 30. Det sker ret tit at der er noget galt med Stofas programmering af kortet. Redigeret af Brixen - 19-November-2012 kl. 17:47 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Lige nu har jeg alle mulige kanaler, inklusive de rigtige, vel at mærke. Kortet har jeg sat i efter opstart.
Jeg har stadig et par ugers 'lokkeperiode' tilbage. |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet at google mig til et svar, men jeg kan ikke finde ud af hvad den der E30-4 fejl er for noget. Den kommer når jeg f.eks. vil se ESPN America, som jeg altså har bestilt nu. Stofa siger at vælg selv-kanalerne skulle dukke op indenfor minutter, men det er gået halvandet døgns tid nu.
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Så vidt jeg husker så kan E30-4 godt relatere til signalstyrke.
Du kan også ringe til supporten og bede om en om-proportionering af dit smartcard. Redigeret af Nexeren - 05-December-2012 kl. 03:16 |
|
![]() |
|
Jeg kan ikke forestille mig at det har at gøre med signalstyrke. Flere HD-kanaler virker fint, og ESPN America er en af de absolut grimmeste kanaler jeg endnu har set.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |