recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere problemer med Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere problemer med Stofa

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flere problemer med Stofa
    Sendt: 18-November-2012 kl. 21:58
Jeg er lige flyttet og har derfor nu Stofa (indtil foreningen beslutter sig for at skifte til YouSee...).

Installationen gik sådan set fint nok, og det hele kørte mere eller mindre automatisk. Jeg fik tilsendt den der Motorola-boks, og det er vel fint nok.

Der er dog ingen 'normale' kanaler. Ingen DR1/2, TV2, TV2 Zulu, DK4 eller andre af den art. Der er kun DR HD (som er først på listen), sport, film og dyre/natur-kanaler. Det passer muligvis med at jeg helt mangler det der er i grundpakken.

Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har aldrig nogensinde været i kontakt med Stofa, så jeg kender intet til hvordan man lige kan gøre det eller dét hvis noget fejler.

Redigeret af Naiera - 05-December-2012 kl. 00:32
Til top
ballade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Østjylland
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:54
Lidt far-fetched, men prøv at trykke på "favorit" knappen mens du ser tv - måske der har forvildet sig en favoritliste ind Confused. Tjek i hvert fald, at du står på "Alle Kanaler".
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:55
Jeg står helt sikkert på 'Alle kanaler'
Til top
ballade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Østjylland
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:58
Har du et smartcard i? Prøv at hive det ud og genstarte boksen - så viser den revl og krat.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:48
Uden kortet finder den alt muligt

Så kan min lillesøster i hvert fald se Beverly Hills om lidt
Til top
Trunz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2012
Sted: Danmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trunz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 15:07
Ved ikke om du har fundet ud af det, men hvis du laver en avanceret søgning med de rigtige data, så skal den nok finde de rigtige kanaler. hvis det er en ældre boks kan den godt finde på at rode i kanalerne og lægge de danske til sidst. 
  • Frekvens: 346 MHz (346000 kHz)
  • Netværks-ID: 0
  • Modulation: 64 QAM
  • Symbol rate: 6900 KS

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 17:37
Jeg synes ikke jeg kan finde hen et sted hvor man kan skrive sådan nogle ting.

Redigeret af Naiera - 19-November-2012 kl. 20:07
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 17:45
Hvis du har fået en boks fra Stofa, skal du ikke skrive noget ind.

Derimod kan kortet være kodet forkert fra Stofas side. Så skal du ringe til dem og få det rettet. Det sker gennem antennekablet.
Ring 88 30 30 30.
Det sker ret tit at der er noget galt med Stofas programmering af kortet. 

Redigeret af Brixen - 19-November-2012 kl. 17:47
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:05
Lige nu har jeg alle mulige kanaler, inklusive de rigtige, vel at mærke. Kortet har jeg sat i efter opstart.

Jeg har stadig et par ugers 'lokkeperiode' tilbage.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 00:34
Jeg har prøvet at google mig til et svar, men jeg kan ikke finde ud af hvad den der E30-4 fejl er for noget. Den kommer når jeg f.eks. vil se ESPN America, som jeg altså har bestilt nu. Stofa siger at vælg selv-kanalerne skulle dukke op indenfor minutter, men det er gået halvandet døgns tid nu.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 01:00
Så vidt jeg husker så kan E30-4 godt relatere til signalstyrke.

Du kan også ringe til supporten og bede om en om-proportionering af dit smartcard. 

Redigeret af Nexeren - 05-December-2012 kl. 03:16
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 03:59
Jeg kan ikke forestille mig at det har at gøre med signalstyrke. Flere HD-kanaler virker fint, og ESPN America er en af de absolut grimmeste kanaler jeg endnu har set.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu