|
B&O Subwoofer kabel til Non-B&O |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2012 kl. 10:58 |
Jeg har fået lavet dette kabel, da jeg havde nogle B&O subwoofere på demo, men har valgt at jeg ikke vil have B&O, så derfor har jeg kablet i overskud.
Kablet er 3 meter, og med 12V trigger. Prisidé: 250 kr ![]() |
|
![]() |
|
Don ø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Smørum Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej du.
Jeg har et Beosound 9000 med Beolab 6000 højtalere til. Da jeg ikke syntes at der er meget lyd i de højtalere kunne jeg godt tænke mig at koble en sub. På. Da jeg ikke lige står med 20.000 til det, ville jeg hører om jeg koble et andet mærke sub. Til via dit kabel? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Don Ø - Det kan du sådan set godt med det kabel der, men det 12v tricker stik der, vil komme i overskud.
Du skal over i sådan noget her i stedet for:
http://www.av-connection.dk/?PGr=1646&ML=328 Hvis den sub du køber, ikke har to indgange, så klares det med sådan en her: http://www.av-connection.dk/?PGr=3560&ML=417 |
|
![]() |
|
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Jeg skal være dig svar skyldig Don Ø såfremt mit kabel duer kan du bare klippe 12V stikket af.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
DonØ: Du kan købe B&Os eget kabel til tilkobling af en sub for 125 kr i en B&O forretning, så det er nok en dårlig handel. Det kabel er beregnet til at virke den anden vej, dvs. FRA et B&O produkt TIL en non-B&O sub. Det kabel der sælges her er beregnet til at køre den anden vej. Jeg har selv sådan et kabel liggende fra dengang jeg kørte med et B&O anlæg og en anden sub og jeg købte det i Kongens Nytorv butikken.
Redigeret af Torben Rasmussen - 25-December-2012 kl. 20:17 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |