|
Kan kun se sd kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cisero ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 09:58 |
Jeg kan kun modtage SD kanaler med mit nye HTPC setup, men ingen HD kanaler.
Jeg modtager signal fra Canal Digital parabol, og har et Alphacrypt Light CAM som jeg bruger med mit abonnementskort fra Canal Digital. Er der nogen der kan hjælpe ?
|
|
![]() |
|
cisero ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... mine tunere er DigitalDevices Cine S2 V6.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Kan du modtage HD kanalerne med dit kort i en Canal D. HD Boks? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Ja, HD kanalerne virker fint med mit kort i min Canal Digital boks.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Kan måske være fordi at dit HD abb. er pairet med HD boksen. Prøv at ringe til CD og bed dem sende et non paired kort
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |