|
Maximum Xo-4100 vs Canal Digital |
Besvar |
Forfatter | |
hylegaard
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2012 kl. 16:47 |
Hej derude,
Jeg har købt ovenstående, og er meget tilfreds med billede og lyd på boksen. Er der nogen af jer der har et trick til hvordan man får lagt Canal Digital ind i "normal" rækkefølge? Mvh Jens |
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
men eller den samme, fantastisk velfungerende
Den bliver du glad for.
Start lige med en opdatering: fra oktober
Links
Står til højre på siden
Resten kommer helt af sig sel
God fornøjelse
|
|
hylegaard
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, og tak for svaret.
Jeg købte boksen i lørdags, og startede faktisk med at opdatere til sw 3.40, inden jeg søgte kanaler. Kanalerne fra luftantennen kommer i den rigtige rækkefølge, mens satelitten på 0,8 w giver over 700 kanaler, deriblandt Canal Digital, som ligger hulter til bulter. Hvad kan jeg gøre anderledes ? Mvh Jens |
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kanalerne ligger jo sikkert hvor de skal på 0,8 gr. vest
Der er dog en masse data pis kanaler, trælse
Jeg tror du skal prøve at fabriks nulstille og kanalsøge igen.
Mener kun det er Canal Digital kanalerne der er hver at se.
Når du søger mener jeg du kan søge : kun kodede kanaler,
( jeg er ikke i sommerhus lige nu, og har ikke manualen))
Kontrolere lige om softvaren nu også ligger der ( 3.4 ) det gør den jo nok.
Hvis ikke du kan søge kun kodede kanaler:
Skal du igang med favoritlisten, det er de farvede knapper, det tager tid
Du kan også slette alle de irelevante kanaler, så dem der er tilbage bruges.
Ulempen er at hvis der kommer en opdatering igen ( tvivlsom) skal du begynde igen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |