recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye panasonic projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den nye panasonic projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den nye panasonic projektor
    Sendt: 06-November-2012 kl. 19:52
Er der nogen der ved hvornår det bliver muligt at købe
den nye projektor fra panasonic? PT-AT6000?
Til top
mikzip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Grønland
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikzip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 18:02
Min er afsendt i dag fra AV-Connection A/S
Jeg forudbestilte den for ca 3 uger siden
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 19:30
Nice - hvis muligt må du meget gerne skrive lidt om den når du har afprøvet. jeg overvejer enten den eller
Jvc
Til top
mikzip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikzip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 19:45
Skal nok skrive et par ord, men den når mig muligvis først i næste uge, da jeg befinder mig på Grønland :)
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 23:56
jeg har læst at der man kan få 2 gratis 3d briller når man køber denne

http://www.projectorcentral.com/panasonic-ae8000_projector_review.htm

har du fået et par med?
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 19:57
Så har jeg også bestilt denne. Var i butikken hos av connection i dag for at
teste den - og er vildt imponeret. Så glæder mig til at få den (omkring d.1 december siger de).

Sælgeren sagde også at man kan bruge epson 3d briller til den
Til top
mikzip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikzip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 01:05

Fik den med luftpost i lørdags, super godt tilfreds, havde sidst en ældre panasonic 720p projektor husker ikke lige modellen, men denne slår den selvfølgelig på alle måder.

Eneste anke som jeg godt nok vidste i forvejen, er at den næsten er for kraftig til mit lille lærred 84 tommer, stewart filmscreen tabtension lærred, har den ca 4,5 meter fra lærredet, kan kun komme en smule længere væk med et lægere kabel.

Ingen 3d til mig før det kan gøres uden briller, som iøvrigt kun følger med hvis man køber i staterne.

Skulle til at investere i ny bluray afspiller, nyt kabel, ny forstærker, nye film, briller, transmitter, etc.

Den klarer iøvrigt opskalering af dvd betydeligt bedre end Oppo bdp-83, ret imponerende! så jeg kører bare source direct.

Jeg har ikke kalibreret eller andet endnu, min gamle prismasonic anamorpich linse er iøvrigt lagt i mølposen, kunne ikke rigtig få den ordentligt på med ophænget og panasonics linse forskudt for langt fra center af projektoren, men synes ikke jeg mangler noget, jeg kan også afmaske mit lærred vertikalt.

Til top
mikzip Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikzip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 01:06
Står iøvrigt som værende på lager hos av connection nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu