|
Ø: 50-55'' LED-tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 15:36 |
Hej
Jeg overvejer at flytte mit nuværende 50'' LG plasma over i garagen, og kigger på LED tv i stedet for. Primært fordi vores tv er tændt rigtig mange timer i døgnet, og der er en hel del at spare ved et LED tv! Must have: 50-55'', LED-tv (jo lavere strømforbrug jo bedre!) PVR via USB-stick Timer-indstillet slukning ARC (HDMI 1.4) Side eller nedad-vendte tilslutninger Fri rokering af kanalpladser (ikke favoritliste!) Nice to have: EPG med billed og lyd Billedkvalitet er ikke højeste prioritet, hellere de nødvendige features! Jeg er klar over de fleste tv i dag har mange af de nævnte features, men jeg er ved at gå kold i googlingen, og kunne godt bruge lidt hints ![]() Hvad er bedste bud, hvis budgettet handler mere om value for money end billedkvalitet? Et brugt er også fint, hvis i har, eller har set et super tilbud! Alternativt må jeg vente til efter januar (hvor jeg reelt kunne bruge tv'et i garagen til SuperBowl ![]() |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nådada, Thomas. Nyt fjernsyn?
![]() |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Jep, der er NFL Thanksgiving i aften, og det var sgu' sjovere at stå i garagen og spille pool samtidig!
Så nu har jeg sat et skaldet 32'' derover til i aften, men det imponerer jo ingen her på vejen ![]() Alternativet er at sidde i stuen og være stille mens kæresten sover, fordi hun har været på aftenvagt :-) Hils Luca ![]() (og kom så med de gode tilbud ![]() Redigeret af mureren - 22-November-2012 kl. 15:53 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
flyt den fra stuen ud for en enkelt aften :)
|
|
![]() |
|
Aaarhhh.....
![]() Jeg har fortjent bedre ![]() |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |