recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ø: 50-55'' LED-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ø: 50-55'' LED-tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ø: 50-55'' LED-tv
    Sendt: 22-November-2012 kl. 15:36
Hej

Jeg overvejer at flytte mit nuværende 50'' LG plasma over i garagen, og kigger på LED tv i stedet for. Primært fordi vores tv er tændt rigtig mange timer i døgnet, og der er en hel del at spare ved et LED tv!

Must have:
50-55'', LED-tv (jo lavere strømforbrug jo bedre!)
PVR via USB-stick
Timer-indstillet slukning
ARC (HDMI 1.4)
Side eller nedad-vendte tilslutninger
Fri rokering af kanalpladser (ikke favoritliste!)

Nice to have:
EPG med billed og lyd

Billedkvalitet er ikke højeste prioritet, hellere de nødvendige features!
Jeg er klar over de fleste tv i dag har mange af de nævnte features, men jeg er ved at gå kold i googlingen, og kunne godt bruge lidt hints Smile

Hvad er bedste bud, hvis budgettet handler mere om value for money end billedkvalitet?
Et brugt er også fint, hvis i har, eller har set et super tilbud!
Alternativt må jeg vente til efter januar (hvor jeg reelt kunne bruge tv'et i garagen til SuperBowl Wink)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 15:48
Nådada, Thomas. Nyt fjernsyn? Tongue
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 15:51
Jep, der er NFL Thanksgiving i aften, og det var sgu' sjovere at stå i garagen og spille pool samtidig!
Så nu har jeg sat et skaldet 32'' derover til i aften, men det imponerer jo ingen her på vejen Wink
Alternativet er at sidde i stuen og være stille mens kæresten sover, fordi hun har været på aftenvagt :-)
Hils Luca Big smile

(og kom så med de gode tilbud LOL)

Redigeret af mureren - 22-November-2012 kl. 15:53
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 16:01
flyt den fra stuen ud for en enkelt aften :)

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 16:04
Aaarhhh..... LOL
Jeg har fortjent bedre Tongue
Mvh. Mureren

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu