recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra HDMI ved et ST50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra HDMI ved et ST50

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tjansen87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjansen87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd fra HDMI ved et ST50
    Sendt: 22-November-2012 kl. 13:45
Jeg har været uheldig at ødelægge den optiske port på mit Pana ST50

så er det muligt at få lyden ud gemmen HDMI til min forstærker, bruger udgangen ARC fra TV til forstærker, men det ser ikke ud til at det virker ?

Det kan vel ikke passe jeg bruge komponent stik ? :(
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S
Panasonic TX-P50ST50Y
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Tjansen87 Tjansen87 skrev:

Jeg har været uheldig at ødelægge den optiske port på mit Pana ST50

så er det muligt at få lyden ud gemmen HDMI til min forstærker, bruger udgangen ARC fra TV til forstærker, men det ser ikke ud til at det virker ?

Det kan vel ikke passe jeg bruge komponent stik ? :(

Er du sikker på, at din forstærker kan klare ARC? 
Evt. kig igennem dens indstillinger, om du kan se noget der mangler at være slået til, og ligeledes kig i menuen på dit tv.

Til top
Tjansen87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2012
Sted: Odense
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjansen87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:47
det burde den, men lige meget om jeg tilslutter en anden hdmi port eller coax, og indstiller forstærkeren til enten tv lyd fra hdmi eller coax så virker det ikke.

Kan kun få lyd fra optisk, så er der nogen som ved om Panasonic Viera TX-P50ST50Y kun kan sende lyd fra optisk ?
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S
Panasonic TX-P50ST50Y
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:51
Den skal sættes op til det inde i undermenuen på TV'et
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu