|
Ekspert hjælp til Norton Ghost søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 22:19 |
Jeg ville nu endelig kaste mig ud i SSD eventyret med en SAMSUNG serie 830 128gb, da jeg "bare" kunne kopier disken over, således at en formatering ikke var nødvendig
![]() Men det går ikke lige så let, da den kommer med en fejlmeddelse, når jeg vil kopiere c drevet. Jeg har fulgt denne guide, men ingen af de ting har hjulpet ![]() Error 800706BE Jeg er ikke en nørd til dette, så det er ved at hænge mig langt ud af halsen, håber at der er nogen med et godt råd :)
Redigeret af Emilos88 - 21-November-2012 kl. 23:03 |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kender ikke norton ghost, men læste denne artikel måske den kan give dig inspiration http://jyllands-posten.dk/digitalt/computer/article4916108.ece
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg overvejede også at lave et image af min installation, da jeg skulle flytte fra HDD til SSD, men blev frarådet det, da Windows 7 tilsyneladende laver nogle indstillinger under installationen afhængig af om det er installation på en SSD eller en HDD - og disse indstillinger skulle have betydning for SSD'ens levetid og ikke umiddelbart være mulige at ændre - så jeg reinstallerede computeren.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg har også læst mig til, at en nyinstallation er sagen. Tjek evt. her: SSD Migration or Fresh System Installation
hvor der forklares hvorfor.
Evt. tag også et kig her: The SSD Optimization Guide - hvor der er en del gode tips og forklaringer, som jeg selv har benyttet mig af, til at optimere min OCZ Agility 3 120GB SSD på min stationære PC.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |