|
Valg af Synology 4-bays |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2012 kl. 06:41 |
Hej
Hvis jeg skal have mig en NAS der skal bruges til streaming af film (dvd/bluray), billeder, musik samt backup af billeder, dokumenter og mails. Der skal på sigt kunne streames til 4 rum (2 børneværelser, stue og soveværelse), dog nok ikke samtidigt. Mine overvejelser går på synology ds411, synology ds413j eller synology ds413. Jeg har også tænkt som en ekstra backup, at have en 2-bays stående hos mine forældre. Hvilken skal jeg vælge til det? Mvh. Lasse Redigeret af Basknudsen - 23-November-2012 kl. 16:22 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |