recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mad Men på Blu-ray?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mad Men på Blu-ray?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mad Men på Blu-ray?
    Sendt: 22-November-2012 kl. 11:37
Hej med jer!

Hvor får jeg fingrene i Mad Men på Blu-ray til billigst mulige penge. Jeg har sæson 1. Det er fint hvis der bare er engelske undertekster da jeg antager prisen så bliver billigere.

PS. En sidebemærkning - Kan man virkelig ikke få Sopranos på Blu-ray nogle steder? Ved godt der ikke er en boks endnu - men så enkeltvis da. Synes jeg har hørt noget om at det kun er sæson 1 og 6 man kan få fingrene i, hvilket lyder mærkeligt. :-/

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 17:52
amazon.co.uk har da Sopranos på blå sæs 1 og 6. Og sæs 1 er med dk tekster, ved ikke med den anden.
Til top
cnpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 18:35
Der kommer nok sæt en boks med alle sæsoner af Sopranos og det er derfor de ikke er udsendt en sæson af gangen, de gjorde det samme med Deadwood.
Billigste Mad Men finder du nok hos Amazon, enten deres co.uk side eller deres .com side
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 00:52
Jeg fik første sæson af Mad Men billigt på Amazon UK. Senere snuppede jeg de næste to sæsoner til $10 stykket hos Amazon i USA. Jeg har stadig kun set første afsnit
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 11:05
Jamen du kan da bare sælge dem til mig hvis du ikke gider se dem Naiera? ;-)

OK, men er der ikke noget med noget told og noget værk hvis man bestiller der?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 11:06
Btw så er det dybt mærkeligt kun at lave Sopranos på blå i sæson 1 og 6. KOM SÅ MED DEN BOKS!
Til top
cnpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

OK, men er der ikke noget med noget told og noget værk hvis man bestiller der?
Jeg har bestilt otte gange i det sidste halveår fra deres .com site og der har ikke været told på en eneste gangWink
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:37
OK, har lige været inde på .com udgaven og kan se at de koster 10 dollars.. Men hvad løber det op i med fragt? Og kan de egentlig overhovedet afspilles på vore maskiner....?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:49
Sæson 1 til 4 er regionsfri. Du kan altid tjekke der, om filmene er fri.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:50
Tak Flemming!
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 15:06

Kan nogen fortælle mig om der egentlig er engelske undertekster på eksempelvis Mad Men sæson 2,3,4,5 hvis man bestiller på amazon.com. Umiddelbart kan jeg ikke se det på siden?

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 15:11
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu