|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dolmer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 12-August-2006 kl. 14:30 |
|
Er der nogen der ved, hvordan man kan se hvilken version firmware ens optager har?
|
||
![]() |
||
Roverben ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Ja nu skriver du ikke vad det er for en hardiskoptager du har???????
Hilsen Roverben |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hej Dolmer,
Der er vist ingen nyere firmware til DVDR3360 på nuværende tidspunkt. Instruktionerne til at udlæse firmware versionen plejer ellers at følge med som en del af beskrivelsen af den nye firmware. Har du prøvet proceduren som den kendes fra HDRW720?
Det er da forsøget værd... /Lars Redigeret af laursen - 13-August-2006 kl. 11:04 |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Ellers kan du prøve om den metode til at se firmwaren under upgrade på DVDR3300/3330/5330 ,i step 1, vil virke på DVDR3360. |
||
PV
|
||
![]() |
||
Dolmer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Hej Lars Metoden fra 72o'eren kan ikke bruges på 3360'eren Jeg må nok bare vente og se om det ikke bliver beskrevet når der kommer en evt. opdatering, hvis der da gør det. Iøvrigt kan jeg kun finde info om 3360'eren på philips' tyske side, ikke på deres danske side. Redigeret af Dolmer - 13-August-2006 kl. 23:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Vendel Tak for forslaget, men jeg tror ikke det kan bruges. Under step 1 står der at man inde i SETUP skal gå ind i FEATURES, men jeg har godt nok en SETUP knap, men derinde er der ikke noget der hedder FEATURES desværre |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Roverben ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Undskyl det hade jeg over set
![]() Hilsen Roverben ![]() |
||
![]() |
||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Hejsa Du skal trykke på [Setup] derefter [3][2][1], så bliver din version vist på skærmen.
Her kan du finde den specifike udgave af din 3360h, og se om der er software opdatering. Der var til min, har DVDR3360H/58 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Trenskow Tak for oplysningen - det virker sgu! Dog skal man huske at trykke [select] efter man har trykket [3] [2] [1]. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |