|
Panasonic TX-P50ST50Y vs Samsung UE46ES7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rudiurban ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-November-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2012 kl. 20:49 |
Ja, emnet siger vist det hele.
Jeg har brug for at allround tv i prisklassen 8-10.000, og str. 46 - 50" Jeg ser fortrinsvist dvd/bd, men naturligvis også nyheder, doku og almindelige tv-udsendelser. Tre-fire timer om ugen skal det bruges til Xbox. Det kommer ikke til at hænge, men blot stå på foden. Forhåbentlig skal det bruges til HBO, hvis ellers de får nosset sig sammen til det danske marked. Jeg har i dag set på ovenstående, og begge så gode ud, men kunne umiddelbart bedst li' billedet på Panasonic. Jeg har læst forskellige tests af de to, men vil hellere høre det fra jer: Hvad ville I vælge af de to?
|
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville gå efter Samsung , er selv ejer af et Panasonic ST50 50" .
Viser flotte billeder men lider rigtig meget af retention og har fået et TV2 logo burn in. Er så skuffet da mit gamle Panasonic pv60 ikke havde disse problemer. Eneste positive ting er at jeg kun gav 7300 kr for ST50''eren |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At købe plasma i dag, et et rent lotteri, om man får et tv, som ikke får burn-in.
Jeg har et samsung 51D8005, som har et suverænt godt billede, den har desværre en svaghed for TV2News logo, hvilket jeg kan se svagt når der er hvid baggrund. andre logo'er giver ikke problemer. så hvis man kan leve med lidt retention og burn-in, så er et plasma det bedste valg, hvis man ikke kan, så er et ES7005 også et rigtig godt valg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |