recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix
    Sendt: 24-November-2012 kl. 16:14
Hej
jeg har et par spørgsmål til netflix som jeg håber i kan svare på.
kan man ikke streame til flere enheder samtidig?
kan man ikke optage det man har set på eks. pc eller andet
jeg har så også et problem med når jeg ser netflix på pc i fuldskærm så kan pcer finde på at genstarte.
håber i kan svare på mine spørgsmål 
Mvh
Svsommer
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 16:29
Man kan streame til 2 enheder på samme tid. ( måske 3 )

Der kan ikke optages.   du ser det jo bare igen når du har lyst. det er hele ideen med streaming.

Vedr PC så må du have et problem man ikke lige kan svare på. Der kan være mange årsager til PC genstarter
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 19:24
Selvfølgelig kan det optages ned mens man ser det. Der findes flere tutorials på nettet omkring det, men så går streaming ligesom lidt af fløjten når man kan se det så mange gange man lyster. 

Det er to enheder på samme tid.


Redigeret af JordanDK - 24-November-2012 kl. 19:25
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 22:38
Som sagt er der flere muligheder for at optage, men kan umiddelbart ikke se behovet.
Jeg har før brugt Tunebite, og det er et produkt jeg kan anbefale.
http://audials.com/en/start/

Vedr. genstartende pc, så er jeg 99,9% sikker på det intet har med Netflix at gøre.

Redigeret af Jever - 25-November-2012 kl. 20:58
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 23:41
keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

Redigeret af tobiasl - 24-November-2012 kl. 23:42
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

hvor gammel er du Tobiasl?
men en dag når du også for børn og de vil se hver deres film og lille mor vil se et tredje.
og samtidige man har en sløv internet forbindelse.
ja så er det en stor fordel at børne kan se optaget for de ser jævnligt det sammen flere gange.
men det vare nok noget før du oplever det med børn
Mvh
Svsommer
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

For det første så forstår jeg ikke at du laver endnu en tråd om Netflix når der eksisterer mange i forvejen, bl.a. den med titlen Store Netflix tråd. Prøv nu at bruge søgefunktionen!

For det andet, hvorfor ikke købe to Netflix abonnementer, så kan i alle fire opholde jer i hver jeres rum og se hver jeres film, eller I kunne sætte jer i samme rum og finde en film som I kunne se sammen. Jeg har også en familie på fire og det fungerer fortrinligt med kun et abonnement og det er skide hyggeligt at se film sammen

Go' søndag, ups havde nær glemt, jeg er 42.

må sige jeg blev lidt sur over der kommer en kommentar på pirateri og det er ikke min men med optage funktion.

sidst jeg forspurter på hvad jeg kunne forlange for en ny samsun goggle mobil
blev mit emne automatisk flyttet over i salg og køb uden min hensigt var at sælge den her på recordere
og ikke nok med det man blev også påduttet det nok var den var VARM.
man skal dælme passe på hvad man spørg om her.
Chrisjj jeg glemte 2 strimse dur ikke. som sagt min internet forbindelse er elendig og børne ser tit det sammen flere gange


Redigeret af svsommer - 25-November-2012 kl. 09:07
Mvh
Svsommer
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

Sikke noget ævl.

Punkt 1, de film han har taget kopi af var ikke gratis, de koster ham et abonnement på 69 kroner om måneden. Hvis han havde skrevet at han ville opsige sit abonnement på netflix fordi det var federe at suge tingene gratis via torrent havde du haft en pointe. Kopierne er ikke lavet for at han kan slippe for at betale, så det er noget pis at lukke ud at det er et prisspørgsmål.

Punkt 2, hvad er problemet i at have en lokal kopi af tekniske årsager (for at spare på en tynd netforbindelse) af noget materiale han alligevel har adgang til at streame så mange gange han har lyst? Sålænge han betaler abonnement til netflix kan det vel være ligegyldigt om ungerne ser favoritfilmen 500 gange fra en lokal kopi eller streamer den 500 gange fra netflix?

Gem dit piratkopieringshyleri til den dag han skriver "Nu har jeg gaflet kopier af alt det jeg gider se på netflix, så nu kan jeg opsige abonnementet og spare de penge, yes!"
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

Sikke noget ævl.

Punkt 1, de film han har taget kopi af var ikke gratis, de koster ham et abonnement på 69 kroner om måneden. Hvis han havde skrevet at han ville opsige sit abonnement på netflix fordi det var federe at suge tingene gratis via torrent havde du haft en pointe. Kopierne er ikke lavet for at han kan slippe for at betale, så det er noget pis at lukke ud at det er et prisspørgsmål.

Punkt 2, hvad er problemet i at have en lokal kopi af tekniske årsager (for at spare på en tynd netforbindelse) af noget materiale han alligevel har adgang til at streame så mange gange han har lyst? Sålænge han betaler abonnement til netflix kan det vel være ligegyldigt om ungerne ser favoritfilmen 500 gange fra en lokal kopi eller streamer den 500 gange fra netflix?

Gem dit piratkopieringshyleri til den dag han skriver "Nu har jeg gaflet kopier af alt det jeg gider se på netflix, så nu kan jeg opsige abonnementet og spare de penge, yes!"
Tak for din kommentar strandvaskerStar
Mvh
Svsommer
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Er egentlig ligeglad hvad du gør, syntes også det med at optage fra Netflix virker sådan lidt.... Tja hvad skal jeg sige.

Skal lige høre. Omtaler du dig selv i 3 person i dit svar til tobiasl? Eller læser jeg det forkert.

Håber du finder en brugbar løsning, men som sagt så er det rigtig hyggeligt som familie at se film sammen.
kan virkelig ikke se hvad folk harimod man optager noget man ser på sit tv det har man gjort siden vhsen blev opfundet så hvad er problemet.
ja det er udbyder de vil sikre sig at man ikke kan optage og derfor skal man betale dyre program pakker hver mdr. for at se noget på tv.
så hvad er det lige der virker sådan lidt? 
Mvh
Svsommer
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

hvor gammel er du Tobiasl?
men en dag når du også for børn og de vil se hver deres film og lille mor vil se et tredje.
og samtidige man har en sløv internet forbindelse.
ja så er det en stor fordel at børne kan se optaget for de ser jævnligt det sammen flere gange.
men det vare nok noget før du oplever det med børn

Hvor er det lavt du nu bruger dine børn som udskylning for din moral, fordi man har børn kan man godt lage være med af bryde loven går jo fint for ChrisJJ  
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

keft man hvor lavt kan man synke  hvad er det 69kr om månden og så vil man piratkopier ..... det beviser vil bare det aldri har være et spøsmål om film og musik var for dyre det kan aldri hamle op mod gratis

Sikke noget ævl.

Punkt 1, de film han har taget kopi af var ikke gratis, de koster ham et abonnement på 69 kroner om måneden. Hvis han havde skrevet at han ville opsige sit abonnement på netflix fordi det var federe at suge tingene gratis via torrent havde du haft en pointe. Kopierne er ikke lavet for at han kan slippe for at betale, så det er noget pis at lukke ud at det er et prisspørgsmål.

Punkt 2, hvad er problemet i at have en lokal kopi af tekniske årsager (for at spare på en tynd netforbindelse) af noget materiale han alligevel har adgang til at streame så mange gange han har lyst? Sålænge han betaler abonnement til netflix kan det vel være ligegyldigt om ungerne ser favoritfilmen 500 gange fra en lokal kopi eller streamer den 500 gange fra netflix?

Gem dit piratkopieringshyleri til den dag han skriver "Nu har jeg gaflet kopier af alt det jeg gider se på netflix, så nu kan jeg opsige abonnementet og spare de penge, yes!"

til punkt 1  det korster 69 kr. om månden fordi det er 1 film af gangen  også der  for blockbuster har forskel i pris om du kan laje 1 eller 2 faverit film for de 69 kr er der nogle begransninger http://www.blockbuster.dk/blockbusterunlimited  jeg håber da ikke han en gang siger det op  og men fakta er jo af ingen kan tjeker om han gør og så ikke sletter dem men det er jo lige gylti


punkt 2 Vis det var lige meget var der jo nok en download funktion  det ville netflix jo fint kunne lave med en evt. DRM som TDC har men er der ikke så det er meget enkelt enlig


Redigeret af tobiasl - 25-November-2012 kl. 16:54
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu