|
dekoration |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2012 kl. 18:22 |
hej alle, jeg står og skal til at lægge sidste hånd på indkøbet til min hjemmebio, jeg mangler dog alt hvad der hedder dekoration, (plakater og rammer, skilte, popcorn maskine, belysning, og general udsmykning) har kigget lidt rundt omkring, men kan ikke rigtig finde folks meninger om tingene.
håber på nyttige links, og gerne kommentare på tingene i henviser til på forhånd tusind tak :)
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |