|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
nvnv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 12-August-2006 kl. 15:35 |
|
Mens alle ikke kan få armen ned over hvor gode de nye lcd og plasma skærme er blevet , kan jeg ikke lade være med at undres over hvor tykke mange af de nye tv er. Et eller andet sted så køber men vel en flad for at den skal være flad og ikke på tykkelse med et skab der hænger på vægen. Jeg syntes det er synd at de ikke bliver holdt i en tykkelse på 8 til 9,5 cm. Feks. det nye Philips 9731 det ligner jo et helt skoskab når det kommer op og hænge. Jeg ved godt at det har ambilight og alt det der, men det ser sgu ikke så godt ud som feks, pioneer som kun måler 9,2 cm. Hvad fanden har de gang i, har de glemt at det hedder fladskærm? mvh Niels
|
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Helt ærligt...
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
har de glemt at det hedder fladskærm? Svar: De er da helt flade Mvh Hans |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Hvis det er så slemt, så må du jo bare lade andre om at købe de "tykke" fladskærme.
Mit er vist mellem 15 og 20 centimeter tykt, men eftersom jeg ikke har det hængende på væggen, er jeg lidt ligeglad. Jeg købte det for HD og ikke fladhed... Redigeret af Naiera - 12-August-2006 kl. 16:17 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hey, så er mit CRT også en fladskærm |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Der skal en del billedbehandlingselektronik til for at billedet ser ordentligt ud. Det fylder altsammen... Højtalere skal også have en vis dybde, hvis lydkvaliteten skal være i orden. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
nvnv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er da helt sikkert ikke en fladskærm, men ok jeg ved godt billedet er godt. Men du må da give mig ret i at den ikke ville være køn på vægen. |
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Hej nvnv, Hva' med en projektor og et lærred? Denne projektor er i øvrigt også mindre end 10 cm dyb. |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Det stemmer ikke. Fladskærm bruges om de fladere skærmtyper, der ikke er med billedrør og ikke for at signalere, at de ikke har en vis dybde. |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Ja - en projektor er da i hvert fald flad - på væggen...
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |