|
Forskel på Ambilight? |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
SuperMartin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 15:35 |
|
Hey all
Jeg har kigget på forskellige tv`s fra Philips, og er stødt på både AmbiLight 3 og AmbiLight Spectra 3. Nogen forskel på de 2?
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej - du bør slå det fra på begge tv.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19680 |
|
Næppe.... Lidt om versioner af ambilight: http://58pfl9955.wordpress.com/2011/06/19/philips-ambilight-spectra-2-vs-ambilight-spectra-3-vs-ambilight-spectra-xl/ Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Øjnene flytter sig uden for TV'ets rammer, og det virker meget forstyrrende - se selv
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
Synes ikke det virker forstyrrende på den video. Men om det er godt eller dårligt vil/kan jeg ikke vurdere da jeg ikke selv har haft et tv med ambilight.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er jo nok forskelligt hvordan vi opfatter at der kommer kraftigt lys ved siden af skærmen. Mit focus flytter sig efter lyset og ødelægger koncentrationen af det der sker på skærmen.
|
||
![]() |
||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
|
Så er det jo så pragtfuldt at man kan skrue ned for det :)
Jeg synes det er en fantastisk funktion - og fungere især godt med film med masser og bulder og brag! |
||
![]() |
||
|
Og jeg er vildt lykkelig for at jeg ikke har brugt penge på den feature, som jeg ikke ville bruge
![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Jeg synes egentlig det er dig der er fordomsfuld, hvis du antager at hvis man synes det er noget ubrugeligt crap, så har man ikke prøvet det. Det er et objektivt faktum at det ændrer på oplevelsen af farvegengivelsen i forhold til de forudsætninger filmen er skabt ud fra. HVIS formålet med at se en film er at se filmens indhold som det er skabt (og det bestemmer man jo selv om det er), så er det ikke en smagssag - så bør man ikke bruge Ambilight, punktum. Det behøver man ikke prøve det for at kunne definere. Og ja jeg HAR set film og diverse andre udsendelser med Ambilight slået til. Det har kun bekræftet mig i min holdning om at den bedste måde at opleve en film på, er at komme så tæt som muligt på at gengive den som den er skabt til at blive gengivet - uden ambilight.
|
||
![]() |
||
|
Problemet er alle dem som udtaler sig om en funktion jeg realt aldrig har afprøvet den. Hvorfor hører man kun at det er noget grap fra dem som aldrig selv har haft et tv med ambilight. Synes aldrig man hører noget fra dem som rent faktisk har ambilight. Ved godt du har set det og ikke bryder dig om det. Det virker bare så falsk/overfladisk når folk vurderer ting ud fra andres mening. Lidt som hvis Jeg synes 3D er det værste bras, alle får hovedpine af det. Jeg er glad for jeg aldrig har set en 3D film. Har aldrig set en film med ambilight, så vil hverken vurdere om jeg synes det er godt eller ej |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |