|
B&O avant tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Godt-humør ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2012 kl. 16:20 |
Har et sådanne.
Problemet er, at IR modtageren ikke modtager signalet fra fjernbetjeningen, uden fjernbetjeningen kommer meget tæt på 3-4 meter. (Har prøvet med en anden fjernbetjening, har heller ikke nogen halogen lamper) Hvordan kan IR modtageren pludselig mester sin følsomhed (blive halv blind), uden at det holder helt op med at virke? Mine B&O lysdæmper er også umulige at få kontakt med, uanset afstand. Har fået IR modtageren skiftet en gang for 3 år siden (ikke billigt). På forhånd tak |
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går udfra at du har skiftet batterier :-) |
|
![]() |
|
Godt-humør ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, der er ny batterier i fjernbetjeningerne.
Har en ide om, at problemet opstår, når jeg trykker for hurtigt (nok forkert) på knapperne på fjernbetjeningen. Der bliver så rod i behandlingen af IR signaler, men som sagt, så har jeg nogen forstand på hvordan det virker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |