recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O avant tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O avant tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Godt-humør Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Godt-humør Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O avant tv
    Sendt: 28-November-2012 kl. 16:20
Har et sådanne.
Problemet er, at IR modtageren ikke modtager signalet fra fjernbetjeningen, uden fjernbetjeningen kommer meget tæt på 3-4 meter. (Har prøvet med en anden fjernbetjening, har heller ikke nogen halogen lamper)
Hvordan kan IR modtageren pludselig mester sin følsomhed (blive halv blind), uden at det holder helt op med at virke?
Mine B&O lysdæmper er også umulige at få kontakt med, uanset afstand.
Har fået IR modtageren skiftet en gang for 3 år siden (ikke billigt).
På forhånd tak
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 10:09

Jeg går udfra at du har skiftet batterier :-)

Til top
Godt-humør Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2012
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Godt-humør Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 17:56
Jo, der er ny batterier i fjernbetjeningerne.

Har en ide om, at problemet opstår, når jeg trykker for hurtigt (nok forkert) på knapperne på fjernbetjeningen. Der bliver så rod i behandlingen af IR signaler, men som sagt, så har jeg nogen forstand på hvordan det virker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu