|
plex nu på samsung 2012 modeller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 17:24 |
Læste at plex skulle komme i december til samsung 2012 smart tv..
Efter en ny opdatering til mit tv i dag (es8005) var plex kommet som app.. Umiddelbart kører det meget godt også bedre og hurtiger en min lorte 3gen wd live tv boks.. Har ellers brugt min mac med plex installeret som media afspiller de sidste par uger.. så er spændt på om det kører lige så godt.. Eneste minus jeg har fundet pt er man kan ikke afspille half sbs 3D film.. bruger det dog ikke selv så meget så overlever nok
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der noget specielt man skal gøre, før den kan finde plex serveren. Jeg kører plex swrveren fra på min pc, Men plex app'en kan ikke finde den.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
mit virkede med det samme det skal bare være på samme netværk... har kørt med plex et par uger, hvor jeg brugte min mac som player..
det virkede perfekt da jeg installerede plex app og kørte den, fandt server inden for 30 sek |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Tak
Jeg skulle åbenbart indtaste serverens ip adresse manuelt. Men nu virker det fint. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Har den myplex adgang?
|
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Angående 3D film, så skal du bare omdøbe film navnet til filmens navn.half-sbs.mkv
Alle mine film lagger konstant på mit es8005 :( Mvh |
|
![]() |
|
Jeg har nu brugt det i et stykke tid og har ikke oplevet det kører dårligt.
Har endda afspillet fuld bluray 50 backup uden problemer.. Det hele kører trådløs hos mig fra min macbook pro med i7 CPU over mit netgear N router AndersDGP.. siger du at hvis jeg ændrer fil navnet til F.eks. Dark.knight.2011.half-sbs.mkv så finder tvet eller plex app selv ud af og så 3d til? For ellers laver den det bare til 2d-3d convert hvis jeg trykker på 3d knappen |
|
![]() |
|
prøvede lige det med Half-sbs virker perfekt nu starter den selv 3D
|
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Super iceman, så kører 3D :)
Jeg forstår bare ikke hvorfor mit lagger konstant. Har bare installeret og ikke indstillet noget. |
|
![]() |
|
mit det er også bare installeret uden at lave det mindste om.. kører du kablet eller trådløs
|
|
![]() |
|
Kører trådløs. Her idag kom der en Update til plex via mit samsung tv, nu kører det perfekt. Wuhuu
|
|
![]() |
|
hvordan fik du updaten ? kom den da du gik ind i plex
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |