|
SOLGT: 120" Akustisk transparent lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2012 kl. 21:17 |
Hjemmelavet 120" akustisk transparent lærred sælges. Rammen er ca 10cm betrukket med veltex.
Dugen er en Sheerweave 4000 og leverer et ritigt godt billede. ![]() Tekniske specs mht. lyd: ![]() ![]() ![]() Aner ikke hvad jeg skal forvente af pris, så kom med et bud hvis du er interesseret.
Redigeret af Jonas_h - 03-December-2012 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
MichaelSJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
København
|
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Hej Jonas.
Kan du fortælle lidt mere om produktet? Hvad fortæller digarammet fra det første billede? hvad vil du fortælle med billede nummer 2 og 3. Hvad er din mindste pris?
|
|
![]() |
|
Ved ikke hvor meget mere jeg kan fortælle og billederne er jo ret selvforklarende. Det er en vævet dug og grafen viser frekvens response med og uden dug foran højttaleren. Billede 2 er en sammenligning med andre lærreder og billede 3 viser zoom af strukturen.
|
|
![]() |
|
Mht pris, så kom med et bud.. Nypris på dug alene kan ses her: http://www.sf-raum.de/shop/product_info-n-Leinwandtuch_Phifer_SheerWeave_250_cm_breit-cP-38-pId-291.html
|
|
![]() |
|
MichaelSJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 98 |
Er det 16:9 og hvad er grunden til du skiller dig af med det?
Beklager alle de mange indlæg fra min side af ![]() |
|
![]() |
|
Du spørger bare løs :)
Ja det er 16:9. Jeg har fået nyt rum til bio'en, så skal have større lærred. Jeg har tænkt mig at købe præcis samme dug til det nye lærred, så det er ikke fordi jeg er utilfreds med kvaliteten.
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Hvad er max bred på den (fra yderkant til yderkant), ~ 280cm?
|
|
![]() |
|
Sorry jeg var lidt længe om at måle. Selve dugen er præcis 262 bred og hver kant er 9cm.
Så du har helt ret - præcis 280 :)
|
|
![]() |
|
koncertfreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2012 Status: Offline Point: 3 |
Hej Jonas,
Jeg kunne måske godt være interesseret i dit lærred. Jeg bliver nødt til at se det først. Eller har du fået solgt det?
MVH
Andreas
|
|
![]() |
|
Jeg gav lærredet til en kammerat, så det er desværre ikke til salg længere :)
Du kan bestille en dug-prøve hjem her: http://www.sf-raum.de/shop/product_info.php?products_id=291&language=en Jeg er virkelig tilfreds med det, og har købt præcis samme dugtype til mit nye lærred.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |